Ga naar inhoud


crd hex bin wap??:confused:


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een smd kaartje en ludipipo 2 programmer gekocht. *.bin erin *.hex erin en het werkt! Leuk en nu zelfstandig verder...<P>Ik lees van alles over crd's maar (bijna) niets over het maken van de *.hex en *.bin files voor mijn smd kaartje. Het zal wel erg stom overkomen maar ik weet niet waar ik moet beginnen. Ik zou graag zelf deze bestanden willen bijhouden met nieuwe keys maar hoe?<P>Kent iemand een (newby) FAQ voor het maken en bijhouden van de *.hex en *.bin bestanden?<P>Alvast bedankt voor de replies.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat betreft de bin (voor seca) is er een prima stukje werk geleverd door woutje.<BR>kijk eens in de faq. op het board..<P>gr djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt! Ik heb gelijk even gekeken en de secakit gedownload om te kijken of ik er misschien iets mee kan.<P>Had ik in mijn post moeten zetten: Ik heb een Humax 5400 en die heeft Irdeto.<P>Ik zal de post even aanpassen. (lukt al niet meer ;-)<P>Groeten, Clixs<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Clixs (edited 23 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...