Ga naar inhoud


Niet alle opnames in lijst te zien


dreamboy

Aanbevolen berichten

Sinds een tijdje staan al mij opnames op een centrale harde schijf. Opnames vanaf mijn db500 worden daar rechstreeks opgenomen. Opnames van mijn db7000 worden vanaf de box verplaatst naar die centrale schijf. Die schijf is uiteraard te benaderen vanaf beide boxen.

Nu merk ik dat in file-modus niet alle opnames zichtbaar zijn. Er staat nu ongeveer een 40-tal opnames op waarvan ik enkel de eerste 30 kan zien. Ik heb ook geprobeerd om de opnames in mappen onder te brengen.Nu staan er 5 mappen onder movies maar kan er maar 2 van terug vinden via de box. Hetzelfde probleem doet zich op beide boxen voor, doch met een andere image.

 

Heeft iemand hier een verklaring voor of weet iemand hoe ik dit probleem het best kan oplossen?

 

THX

VU+ Duo met 750GB Harddisk

dreambox 7250 met 320GB Harddisk

dreambox 7000s met 200GB Harddisk

2x dreambox 500s

WaveFrontier T90

 

West-Vlaanderen - Belgie

Link naar reactie
Delen op andere sites


Kan het zijn dat het iets te maken heeft met speciale tekens in de filenamen?

Tekens zoals ä,é, ç etc worden niet door ieder filesysteem op dezelfde manier opgeslagen. Als je files van het ene systeem naar het andere kopieert, zijn ze dan soms door de originele computer/box niet meer (goed) leesbaar.

 

Greetz, Lion.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Type eens op je computer in Internet Explorer het IP-adres van je Dreambox (in geval van meerdere dreamboxen de volgende handelingen voor elke dreambox uitvoeren):

 

Klik op 'Movie'-> 'Recover' en je lijst (recordings.epl) wordt gerepareerd(let op gebruik bij van popup-blokker dat de popup wordt toegelaten).

 

De lijst wordt bij logischerwijs niet geupdate wanneer ie extern wordt bewerkt (hetzij door de andere dreambox, hetzij door handmatige wijzigingen op de computer).

 

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...