jamon Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Ik draai al enige tijd Hydra Poseidon + Newcamd 5.28. Alles werkt goed, zolang de DB aan het netwerk zit. zodra ik het netwerk loskoppel en Newcamd opstart kan deze de Canal+ card niet meer lezen. Wel FTA kanalen. Na aansluiten van het netwerk en opnieuw opstarten werkt het weer. Heeft iemand enig idee?
Unetwork Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 Even kijken in de database hierboven, is al goed beschreven daar zoals EMU=YES Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
jamon Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Geplaatst: 10 december 2005 Ik heb de config en cardserver file al gechecked met een werkend systeem, maar hier zitten geen verschillen in. Zijn er nog meer mogelijke oorzaken, Jamon
Ome Merde Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 kan het zijn dat je kijkt via een cs-server ? immers, als je de utp-kabel los haalt, heb je geen beeld meer. voor zover ik weet kijkt cardserver niet naar ethernet, alleen naar de lokale (smartcard-reader) poort. dat je kaart niet wordt gelezen lijkt me eerder op een niet-draaiende cardserver. merDe deze ruimte is te huur
jamon Geplaatst: 10 december 2005 Auteur Geplaatst: 10 december 2005 Met OSD op het scherm zie ik dat ik wel degelijk mijn eigen kaart lees. Waarom zou de cardserver niet draaien als ik zonder UTP opstart en anders wel? Jamon
deeejeee Geplaatst: 10 december 2005 Geplaatst: 10 december 2005 IK denk dat je als server het ip adres van je DB hebt ingevuld. Probeer maar eens localhost of dreambox inplaats van een IP adres. DM8000 ruDREAM Infinity X
Dennis DaMenaCe Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 Misschien off-topic.. Maar ik wil graag de oude Hydra draaien op mijn dreambox maar hier staat de oude Newcamd 5.28 niet in de download lijst. Heeft iemand hem los zodat ik Hydra wel kan gebruiken ?
Decman Geplaatst: 11 december 2005 Geplaatst: 11 december 2005 Ja kijk hier maar http://62.131.83.70/dreambox/emu.php Succes! Decman Dreambox DM7000S, Echostar 2200 2CI, Skystar 2. Schotels: Triax 88 CM + DiSEqC Stab HH100 Rotor, Fixed Triax 66 CM.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen