Ga naar inhoud


Newbie die nog echt niets weet


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zoek iemand die mij kan helpen met alle beginnervragen die ik nog heb. Om te beginnen heb ik een Pace dvr500 met een MultiChoice kaart. Ik ontvang C+ maar geen MTV en CartoonNetwork en bv. Discovery channel etc. Ik wil dus al die kanalen ontvangen maar hoe??<BR>1. Wat heb ik nodig (hardware)?<BR>2. Wat heb ik nodig (software)?<BR>3. Waar haal ik het allemaal vandaan?<BR>4. Leg alles eens een klein beetje uit... bv.: wat wordt er nou eigenlijk verandert de kaart of de decoder?? Kan ik mijn computer aansluiten op de decoder om van alles te veranderen of moet ik zo'n smartcard reader er voor kopen??? Wat is in godsnaam een goldcard of een dl20 ofzo??? Een Wafercard ofzo iets? En een cam is een...???<BR>Alvast bedankt!!!!!!<BR> CyberPac<p>[This message has been edited by CyberPac_C (edited 24 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi,<P>wel eerlijk gezegd als je hier wat door de berichtjes surft, kom je al die informatie wel tegen. En als je wat suft op de www pages en zoekt naar CAM (Conditionnal Access Module) en op PIC16F84 of 24LC16 kom je ook wel wat meer aan de weet. Wat je nodig hebt om die kanalen te ontvangen ? Een digitale satelliet ontvanger, schotel, lnb, en als er geen EMBEDDED CAM in die receiver zit, zal je die moeten aanschaffen, ASTON CAM > Seca encryptie of IRDETO > Irdeto encryptie .. en zo voort ..<P>Veel succes ermee<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

die ontvanger is antiek<BR>de kanalen die jij wilt, zenden uit in seca<BR>koop een humax 5400 of micronic 1200 S<BR>als je kaarten wilt proggen heb je een vp2 programmer nodig en geen jdm of andere dingen jdm heeft heel veel ontwerpfouten en niemand krijgt dat ding goed aan de praat en de vp2 kun je alles mee <BR>software<BR>card wizzard 1115<BR>winphoenix<BR>en 24c13<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by herbies (edited 29 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...