Ga naar inhoud


Zwart scherm Seca


Gast

Aanbevolen berichten

Het lukt mij niet om met mijn MM9800 en Aston cam 1.03 en goldwaferkaarten beeld te krijgen. Ik heb alle faqs gelezen en de meest recente bestanden gedownload en gecshreven. Maar het lukt niet terwijl in Irdeto alles lukt.<P>Waar kan het aan liggen?<P>In mijn cam menu kom ik "Invalid label" tegen wat betekent dat.<P>Wie kan mij helpen om seca te coderen?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by satdigital:<BR><B>Vertel ons eerst eens hoe dat je hebt gedaan en met welke files?<P>rgds<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Ik heb een JDM en een Phoenix programmer.<BR>Ik heb het met diverse programma's geprobeerd t.w. Picard2.1, icprog09d en winphoenix. Ik heb laad de pic.hex bestanden eerst in de pic en laad de eeprom.bin in de eeprom. Omgekeerd heb ik het ook geprobeerd. Ik krijg geen foutmeldingen.<P>Ik heb alle recente bestanden van de seca download sectie geprobeerd zoals Yoakam Secafiles, Tonys Seca Autoupdate, Autosec From Revenge en seca files juli en augustus.<P>Sommige pic.hex bestanden hebben tot gevolg dat ik niet in het cam menu kan komen en dus ook geen info van de CAM kan lezen en bij het verwijderen van de goldwaferkaart wordt dan niet om de kaart gevraagd. Bij de aston.hex en seca0708 reageert de cam wel en kom ik ook in het menu.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by gucomaro:<BR><B>

Citaat:
Originally posted by satdigital:<BR>Vertel ons eerst eens hoe dat je hebt gedaan en met welke files?<P>rgds<P><BR></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Ik heb een JDM en een Phoenix programmer.<BR>Ik heb het met diverse programma's geprobeerd t.w. Picard2.1, icprog09d en winphoenix. Ik heb laad de pic.hex bestanden eerst in de pic en laad de eeprom.bin in de eeprom. Omgekeerd heb ik het ook geprobeerd. Ik krijg geen foutmeldingen.<P>Ik heb alle recente bestanden van de seca download sectie geprobeerd zoals Yoakam Secafiles, Tonys Seca Autoupdate, Autosec From Revenge en seca files juli en augustus.<P>Sommige pic.hex bestanden hebben tot gevolg dat ik niet in het cam menu kan komen en dus ook geen info van de CAM kan lezen en bij het verwijderen van de goldwaferkaart wordt dan niet om de kaart gevraagd. Bij de aston.hex en seca0708 reageert de cam wel en kom ik ook in het menu.<P><BR>
<BR>Als eerste met de jdm prog. de main.hex file progr. (zet het progr. wel op XT), hierna de phoenix prog. de Bin.file prog. en dan weer terug naar de jdm programer om de laatste handeling te doen progr. van de pioneer hex.file. <BR>Veel succes, ronald<BR><P>------------------<BR>
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi<P>Als ik het zo hoor gaat het wel goed met het proggen van de kaart dus zal die moeten werken. Maar vertel eerst eens watvoor kaart je hebt dan word het voor ons ook wat makkelijker om je een antwoord te geven <BR>Is het een SMD-kaart 2.2 Of een Piccard Met 16f84 - 24c16 ? Meer info graag<P>Groetjes <BR>Avalon <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Avalon:<BR><B>Hoi<P>Als ik het zo hoor gaat het wel goed met het proggen van de kaart dus zal die moeten werken. Maar vertel eerst eens watvoor kaart je hebt dan word het voor ons ook wat makkelijker om je een antwoord te geven <BR>Is het een SMD-kaart 2.2 Of een Piccard Met 16f84 - 24c16 ? Meer info graag<P>Groetjes <BR>Avalon <P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>Het is een Piccard met 16f84 -24c16.<BR>Gebruik ik soms bestanden die niet werken?<BR>Heeft iemand werkende bestanden zodat ik dat stukje in ieder geval kan uitzonderen.<P>Alvast bedankt<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

[/b]<BR>Als eerste met de jdm prog. de main.hex file progr. (zet het progr. wel op XT), hierna de phoenix prog. de Bin.file prog. en dan weer terug naar de jdm programer om de laatste handeling te doen progr. van de pioneer hex.file. <BR>Veel succes, ronald<P>[/b]<P>Bedankt voor julie snelle reakties.<P>Het begint mij al iets duidelijker te worden.<BR>De Irdeto bestanden worden met een loader.hex, een eeprom.bin en een main.hex geleverd.<BR>De seca bestanden worden slechts met een hex en bin geleverd.<BR>Ik heb nu begrepen dat ik na het laden van de hex en de bin een receiver afhankelijke hex moet laden.<P>Als ik dus secajuli.zip uitpak krijg ik twee bestanden seca.hex en seca.bin.<BR>De seca.hex is dan de main.hex en de seca.bin wordt dan in de eeprom geleden waarna ik pioneer.hex moet laden.<BR>Is mijn interpretatie juist?<BR>Is de pioneer.hex geschikt voor een Nokia9800?<P>Alvast bedankt.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Avalon.<P>Hij doet het nog steeds niet. De bestanden zijn dus goed. Rest nu nog de kaarten en CAM.<BR>Ik gebruik een kleine pickaart waardoor het klepje van de ontvanger dicht kan. Op de kaart staan de letters "N-GW" en een eeprom sle24c16s en een pic16f84-04 ISO.<BR>De CAM is een Aston versie 1.03.<P>Het proggen gaat goed. Geen foutmeldingen.<P>Wie o wie weet raad.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Avalon:<BR><B>Hoi<P>Als ik het zo hoor gaat het wel goed met het proggen van de kaart dus zal die moeten werken. Maar vertel eerst eens watvoor kaart je hebt dan word het voor ons ook wat makkelijker om je een antwoord te geven <BR>Is het een SMD-kaart 2.2 Of een Piccard Met 16f84 - 24c16 ? Meer info graag<P>Groetjes <BR>Avalon <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Originally posted by gucomaro:<BR>Heb "ontdekt" dat het dus wel SMD kaarten zijn.<P>Sorry!<P>Ik heb dus eindelijk beeld in s*c*.<BR>De SMD kaart werkte niet goed met mijn CAM. Ik moest contact 1 doorkrassen. Ik heb het eerst afgeplakt met een een stukje tape. De SMD is hierop voorbereid contact 1 en 5 kunnen worden onderbroken en zelf weer worden hersteld.<P>Iedereen die mij hierbij heeft geholpen bedankt.<BR><P>------------------<BR>
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Program 16f84 met LOADER.HEX in pic24c16.exe <BR>2. Program eee.bin met Winphoenix <BR>3. Re-program 16f84 met PIC.HEX in pic24c16.exe<P>En misschien een stomme opmerking, maar ik heb al meer gezien, dus je moet dat kaartje wel met de contacten NAAR BOVEN in je cam steken! smile.gif Laten we maar veronderstellen dat je dat doet. <P>Veel succes ermee.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...