Gast Geplaatst: 17 december 2005 Geplaatst: 17 december 2005 Hoi, Mijn tweede ontvanger is een oude Pace DVR500 G4. Na het omruilen eerder dit jaar van Irdeto1 naar Irdeto2 heb ik er problemen mee. Eerst las hij de kaart niet. Via thread in dit goed forum vond ik uit dat c229 dient te worden vervangen door een 22uf 50v exemplaar. Nu leest hij de kaart wel goed, maar krijg ik erg rood beeld, dat eens per minuut ook nog eens verspringt uit de composite uitgang. Via de UHF modulator krijg ik alleen maar verspringend beeld. Het maakt niet uit of de Irdeto2 kaart er wel of niet in zit (beeld BVN blijft slechts). Iemand een idee welke component nog meer aan vervanging toe is (condensator, spanningsregulator) ?? Alvast bedankt voor de ractie. Groetjes, Guus
Gast Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 Het klinkt wellicht wat oneerbiedig, maar erg veel geld en tijd insteken is de ontvanger niet waard. Koop een simpele (CI) ontvanger en gebruik deze vervolgens..
Murdock Geplaatst: 18 december 2005 Geplaatst: 18 december 2005 Staat het menu wel stil of is die erg donker? Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Gast Geplaatst: 19 december 2005 Geplaatst: 19 december 2005 Ja, het menubeeld is donkerder (lichtgrijs, is vaag grijs links naar zwart rechts) en beeld is onder en boven scheef. Het beeld staat (via de composite video uitgang) wel stil. Klinkt je dit bekend in de oren? Groetjes, Guus
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen