Ga naar inhoud


STARTER PROBLEMEN


Gast

Aanbevolen berichten

HELP!!!!<BR>IK HEB EEN NOKIA 9500+DVD2000 EN ORIGINELE C+KAART MET ABON. OM TE PROBEREN EEN HOBBY VAN TE MAKEN HEB IK GEKOCHT PHOENIX PROGRAMER EN EEN GOLDKAART IK HEB DIVERSE SOFTWARE GEDOWNLOAD UREN IN DE BOARD ZITTEN LEZEN EN UREN GEEXPERIMENTEERD MAAR IK KOM NIET UIT IS ER IEMAND DIE STAP VOOR STAP MIJN WAT LICHT KAN GEVEN IN DEZE DUISTERNIS<BR>AL VAS ZEER BEDANKT<BR>FALONSO<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Wel, als het een ORIGINELE kaar is, in je receiver steken en wachten tot ie weer oplaat. Is dat niet het geval, crd'tje erover zetten. Er staan hier letterlijk 99*** berichten over hoe je dat moet doen.<P>Succes ermee.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

FILO.FX BEDANKT MAAR MET ORIGINELE KAART BEDOEL IK EEN MET BET. ABONEMENT<BR>WAT IK WIL LEREN IS SPELEN MET DE GOLDKAART<BR>GROETJES<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry falonso, ik respecteer alle nieuwelingen en/of starters maar.......of je verhaal klopt niet of er zijn wat mankamentjes in je gedachtegang.<P>Lees dit hele board, vanaf het begin (dagen aantal goed zetten) en begin maar te lezen wat er over het "spelen met de goldcard wordt verteld/gemeld". Ook alle FAQ in de met de dezelfde topicnaam lezen en je bent een expert in het "spelen met de goldcard".<P>Lukt dit niet dan stop je maar met deze hobby, dan lukt het nooit.<BR>Succes<P>Oja, onze hobby gaat over DVB-zaken en niet over DVD !!!!!!!!!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

OVER ONZE HOBBY DVB FOUTJE 1-0<BR>MAAR IK VIND NIET PRETTIG OM VOOR LEUGENAAR TE WORDEN UITGEMAAKT MIJN VERHAAL KLOPT WEL.<BR>MAAR NA VEEL LEZEN ZIE IK DOOR DE BOOMEN HET BOS NIET MEER WINPHOENIX,CARDMAGIC,CARDWIZARD,HEX,BIN,ECT,<BR>ECT,IK HOOP OVER ENKELE MAANDEN OOK ZO UIT DE HOOGTE TE KUNNEN PRATEN MAAR VOORLOPIG WIL IK ALLEN HULP EN VANDAAR MIJN VRAAG NAAR EEN VOORBEELD STAP VOOR STAP<BR>BEDANKT<BR> <BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

en die stap voor stap hulp staat er dus ook<BR>en wel meerdere keren. lezen is dus gewoon de enige manier. als je nu gewoon eens begint te kijken in bv de threads over de problemen met de jdm programmer. en in de faq (handleiding jdm) een prima uitleg over bv het program ic-prog. als je daarna zelf nog niet niet kan :-)<P>djazzie<BR><P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jezus help die arme jongen ook. Ik begrijp er ook geen ene kloot van. Met die goldcard dinges. Ik lees ook alles maar op een gegeven moment wordt je er gewoon moe van.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi jongens,<P>ikzelf ben in mei gestart en trek voorlopig goed mijn plan. ik kan je alvast de raad geven eens uit te pluizen hoe zo'n goldcard of piccard in elkaar zit. Er is geen verschil behalve in het proggen van die.<BR>Als je een kaart met pic kan proggen kan je die goldcard ook proggen mits gebruik van de juiste programmer. <BR>Probeer eerst zelf wat uitleg te geven van wat je al hebt gedaan en niet direct hoe moet ik dat, hoe moet dit.<BR>Ik ben zeker overtuigd dat jullie hulp zullen krijgen.<P>rgds<P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Falonso,<P>Ook ik heb de nodige uren dagen en weken gelezen ,geprobeerd en weer gelezen tot op een gegeven moment ....beeld ! <BR>En als je door de bomen het bos niet meer ziet...... dan stop je en probeer je het morgen weer.<BR>kijk maar op <A HREF="http://www.sat4all.com/board/Forum2/HTML/000234.html" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/board/Forum2/HTML/000234.html</A> <BR>Het zal je heus lukken maar het hoeft toch niet gister al te werken ?<BR>Het lijkt allemaal moeilijker dan het is en zeker het goldwafer verhaal is lang niet zo ingewikkeld als het lijkt.<P>Trouwens je schrijft dat je een goldwafer en een phoenix programmer hebt gekocht .<BR>Let wel dat je voor een goldwafer naast je phoenix ook een picprogrammer nodig hebt voor het pic gedeelte in je kaart daar je met een phoenix alleen het eeprom gedeelte kunt proggen.<BR>Dus als je al die tijd alleen met een phoenix hebt gewerkt is het niet zo vreemd dat het niet lukt.<P>Ik wens je veel leesplezier en gerichte vragen zullen heus wel beantwoord worden maar zoiets van hoe je stap voor stap een goldwafer kaart progt is inderdaad allemaal veelvuldig op dit board te vinden.<P>ps,kun je je CAPSLOCK uitzetten zo is het net of je ******** .<P>Groetjes Menno<BR><p>[This message has been edited by Menno (edited 26 July 2000).]

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk wat Sat Digitaal zegt is waar.... En ieder wordt zeker voorzien van een antwoord, ook al heeft dit antwoord al menige keren op dit board gestaan, als men zelf maar aangeeft wat men zelf gedaan heeft en waar het dan op een specifiek punt fout gaat.<P>Vragen in de trend zoals ik heb alles gelezen en ik weet het nog steeds niet en geef me maar een stap voor stap uitleg wat ik moet doen zullen dus NIET van een antwoord worden voorzien omdat er in de faq en in eerdere berichten op dit board al heel veel heeft gestaan over het onderwerp goldcard proggen.<P>Nogmaals gezegd dat board is geen digitale gebruiksaanwijzing voor het gratis kunnen kijken naar betaaltv maar het is een board van sathobbyisten. Natuurlijk kan een hobbyist op een gegeven moment stuk lopen in iets maar dan heeft ie zelf al heel veel geprobeerd om er zelf uit te komen.<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Falonso,<P>De gebruikers van dit board willen je echt wel met je probleem helpen. Maar omschrijf je probleem. Wat heb je er al gedaan en waar gaat het fout. Ook ik ben vrij recent als jou begonnen met het lezen op dit board. Dit heeft verwachtingen gewekt en frustraties veroorzaakt. Maar het doel is bereikt. Kijk eens hier <A HREF="http://www.sat4all.com/board/Forum2/HTML/000245.html" TARGET=_blank>http://www.sat4all.com/board/Forum2/HTML/000245.html</A> in een halve dag al mijn vragen beantwoord en de problemen opgelost.<P>Vooral doorgaan.<P><BR>Bbrrrr Iceman<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aan de ene kant kan ik me voorstellen dat je door de bomen het bos niet meer ziet , er is ook zo verschrikkelijk veel te vinden over het hoe en wat betreffende het proggen van een gold/wafer-card.<BR>Dan zijn er ook nog zoveel verschillende versie's , irdeto seca en weet ik wat allemaal nog meer , zeker voor de beginner zijn dit behoorlijk wat kreten en termen waar ze nog nooit van gehoort hebben om dan gelijk de juiste keuze's te maken is inderdaad aan de lastige kant. <BR>Maar aan de andere kant is het zo verschrikkelijk simpel om die kaarten te proggen mits je over de juiste hardware beschikt. Ik gebruik zelf een ludipipo en een phoenix , maar er zijn veel verschillende proggers die allemaal keurig hun werk doen.<P><P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...