Ga naar inhoud


beelden naar pc zenden


Gast

Aanbevolen berichten

yep, via serieel kun je een enkel beeldje 'grabben'. Kan o.a. via dvbedit of vgrabber.<P>Wil je realtime grabben d.w.z. bewegende beelden of geluid dan heb je grotere doorvoer d.m.v. SCSI verbinding nodig. Voor deze verbinding heb je SCSI aansluiting (meestal een SCSI adapter) op je PC nodig en een passende SCSI kabel naar de mm9500. Grabben via vgrabber, streamreader, mcegrabber etc.<P>Real-time kijken lukt (nog) niet. Luisteren naar MP2 via NBC Duitsland (13E)wel.<BR><P>------------------<BR>

Echostar LT8700, Topfield 5000PVR en Dreambox 800HD via multiswitch op een draaibare Echostar 120cm en vaste Visiosat tri-sat schotel met Invacom en Smart LNBs

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo Pet,<P>Is het niet handiger om een satellietkaart in je pc te stoppen. Die kun je dan doorlinken naar je Nokia 9500. Dan kun je in je computer doen en laten wat je wilt met het ontvangen signaal.<BR>Ik heb zo'n Gal***** kaart met commoninterface en dat werkt goed.<BR>Je kunt dan opnemen op je HD. Moet wel een grote zijn want het genereerd veel data. Of gaat het je alleen om de muziek?<P>Bbrrrr Iceman<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

beste Bbrrrr: mijn bedoeling is om stilstaand beeld om te zetten naar een gif of bmp file(foto doeleinde)hoe doe ik dat vanaf mijn videorecorder kan dit ook via de satkaart? groetjes pet.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...