Ga naar inhoud


Andere hardware


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo satters en moderatoren,<P>Ik begrijp dat de Nokia's en de Humaxen veel gebruikte ontvangers zijn maar zijn er niet meer opkomende merken??<BR>Ik bezit nu ook een Strong 8000 en deze valt niet tegen. Zit een seca interface in.<BR>Zijn er andere board gebruikers die een Strong 8000 hebben? <BR>Kan hier ook een topic van gemaakt worden?<P>Bbrrrr Iceman<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi Iceman,<P>Ik heb ook een Strong SRT8000 ik ben ook zeer tevreden over deze ontvanger. Hij heeft mij nog nooit in de steek gelaten.<BR>Hij lijkt allen verdacht veel op de Nokia 9300. <P>Groeten Jeroen.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is de strong ook no-nonses receiver.<BR>Altijd aan, geen Bugs, lastige remote, lastig volgorde te programmeren maar vooral goedkoop. Ik gebruik deze ontvanger als kijk-receiver en niet als hobby-receiver.<P>Ben op zoek naar een editor en een goede loader voor de holland-software.<BR>Wie weet meer........?????????? <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te horen dat jullie mijn mening delen.<BR>Op de site ***.st***gsat.c** daar staat best wel veel over de 8000 en wat er mee kan. Heeft iemand dit al werkend?<BR>Hoor er graag meer van.<P>Ja die afstandsbediening. Die kan veel beter.<P>Groeten van Iceman<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...