Jump to content

Andere hardware

Guest

Recommended Posts

Hallo satters en moderatoren,<P>Ik begrijp dat de Nokia's en de Humaxen veel gebruikte ontvangers zijn maar zijn er niet meer opkomende merken??<BR>Ik bezit nu ook een Strong 8000 en deze valt niet tegen. Zit een seca interface in.<BR>Zijn er andere board gebruikers die een Strong 8000 hebben? <BR>Kan hier ook een topic van gemaakt worden?<P>Bbrrrr Iceman<P><P>------------------<BR>

Hi Iceman,<P>Ik heb ook een Strong SRT8000 ik ben ook zeer tevreden over deze ontvanger. Hij heeft mij nog nooit in de steek gelaten.<BR>Hij lijkt allen verdacht veel op de Nokia 9300. <P>Groeten Jeroen.<P>------------------<BR>

Voor mij is de strong ook no-nonses receiver.<BR>Altijd aan, geen Bugs, lastige remote, lastig volgorde te programmeren maar vooral goedkoop. Ik gebruik deze ontvanger als kijk-receiver en niet als hobby-receiver.<P>Ben op zoek naar een editor en een goede loader voor de holland-software.<BR>Wie weet meer........?????????? <P>------------------<BR>

Goed te horen dat jullie mijn mening delen.<BR>Op de site ***.st***gsat.c** daar staat best wel veel over de 8000 en wat er mee kan. Heeft iemand dit al werkend?<BR>Hoor er graag meer van.<P>Ja die afstandsbediening. Die kan veel beter.<P>Groeten van Iceman<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.