rsneekes Geplaatst: 14 januari 2006 Geplaatst: 14 januari 2006 Citaat: Opnemen via T1 en tegelijkertijd kijken op T2 is een ramp. In het begin alleen artifacts, daarna ook sync problemen. Vervolgens loopt het helemaal niet meer. Is NIET te kijken. Daarnaast loopt ook de opname niet meer sync. Met de laatste versies van NewCS en mgcamd heb ik geen probleem meer met het tegelijkertijd opnemen en en een ander kanaal kijken. Gr.
Gast Geplaatst: 14 januari 2006 Geplaatst: 14 januari 2006 Voor update van de kaart te checken met Rudbox. Met telnet aanloggen op poort 3001. sub -1
Keep it Cool Geplaatst: 14 januari 2006 Geplaatst: 14 januari 2006 Misschien een domme vraag maar hoe moet ik me dat voorstellen ? Ik log in via een Dos scherm als zijnde telnet + ipadres van de box daarna moet ik inloggen en pasw. geven maar hoe kan ik dan die poort 30001 benaderen ? K.i.C
Gast Geplaatst: 14 januari 2006 Geplaatst: 14 januari 2006 3001 is genoeg, ik heb dit met putty gedaan. FF aan google vragen is ee leukertje. dan kies je eerst etlent en gaat hij de poort op telent zetten maar dat verander je dan in 3001 en klaar is kees.
ArsLP Geplaatst: 17 januari 2006 Geplaatst: 17 januari 2006 Misschien is een ander dit ook wel opgevallen, maar er zit een bugje in de RuDbox (27-12). Als ik op " i " druk en dan 3x op het pijltje naar rechts druk krijg ik een panic melding. pribo Met vriendelijke groet, Leo.
EasySat Geplaatst: 20 januari 2006 Geplaatst: 20 januari 2006 Ik heb nu RUDBOX2712 op mijn 40o gezet, maar krijg telkens een Panic als ik naar de plugins wil. Iemand een idee wat er fout gaat?
Gast Geplaatst: 26 januari 2006 Geplaatst: 26 januari 2006 INDERDAAD TIJD VOOR EEN UPDATE RUDBOX IS TAMELIJK INSTABIEL/PROBLEMEN MET DUBBEL OPNEMEN EN BEIDE KAARTLEZERS HEB HIERVOOR RONALDD 1.05C ERIN GEHAD EN WAS TAMELIJK HAPPY
ArsLP Geplaatst: 26 januari 2006 Geplaatst: 26 januari 2006 Je mag dit ook vertellen zonder "Caps Lock". We zijn niet doof? pribo. Met vriendelijke groet, Leo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen