Gast Geplaatst: 29 december 2005 Geplaatst: 29 december 2005 Op www.intverto.tv, onder support - consumer kan je nu de IDL 7000 – PC Suite downloaden. Heb nog niet de kans gehad om hem te testen maar wilde dit gewoon signaleren. Op het duitse forum wordt gezegd dat je nu ook gewoon je pc via usb zou kunnen verbinden. (http://forum.digitalfernsehen.de/forum/showthread.php?t=78220&page=33&pp=15) groeten
BarnOwl Geplaatst: 29 december 2005 Geplaatst: 29 december 2005 Let er wel op dat dit nog een evaluatieversie is. (een beta release dus)
Gast Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 Heb gisterenavond de software getest en werkte perfect. Het is mogelijk om via usb te communiceren met de pc, de kanalenlijst aan te passen, date van de HDD te sleuren, etc .... Moet wel zeggen dat het vrij traag gaat, heb een file van 4gb gedownload en dat duurde toch een uurtje of twee. mooi kerstgeschenk.
Gast Geplaatst: 30 december 2005 Geplaatst: 30 december 2005 Citaat: Heb gisterenavond de software getest en werkte perfect. Het is mogelijk om via usb te communiceren met de pc, de kanalenlijst aan te passen, date van de HDD te sleuren, etc .... Moet wel zeggen dat het vrij traag gaat, heb een file van 4gb gedownload en dat duurde toch een uurtje of twee. mooi kerstgeschenk. Ik heb ook een file gedownload, opname van een vrije zender! maar mijn pc media player herkent het bestand niet. ik heb het opgeslagen als avi. of is dit pas mogelijk met de update 1.3? De beste wensen voor 2006 allemaal groet Jope
Murdock Geplaatst: 31 december 2005 Geplaatst: 31 december 2005 Je moet de transport-stream uiteraard wel eerst converteren, bijvoorbeeld met hdtv2mpeg converter.. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen