Ga naar inhoud

melding : service not found op 1°W

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Opeens kan ik 1 west niet meer ontvangen service not found geeft ie aan !!!

alles uitgevoerd wat ik gevonden heb op de zoekfunctie maar niks ..

db 7000

cvs 312 lzma in flash en gemini en pli laatste op stick pet 123 laatste setting erop

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Ik heb hier hetzelfde probleem. Dit heb ik in het verleden ook eens gehad, Ik ben toen ook een helepoos bezig geweest om dit weer aan de gang te krijgen maar ik weet niet meer hoe of ik dat toen opgelost heb. Iemand enig idee? Draai met gemini op een cf kaart en boxman in de flash.Ik heb al een nieuwe scan gedaan maar ook dat lukt niet. Volgens mij zit het in de satelliet instellingen maar kom er niet verder mee.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Alles tijdelijk buiten gebruik.i.v.m verhuizing.

Geplaatst:

ja heb inderdaad ook al van alles geprobeerd .zoals ik al vermelde ook wat in de vorige threads vermeld stond hierover .

maar schijnbaar ligt et inderdaad aan die lijst , misschien dat iemand nog een degelijk antwoord heeft hierop .

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Volgens mij is je services file dan beschadigd en dan draait de dreambox gewoon niet meer naar de juiste satelliet.. Heb ik ook eens gehad toen ik vanuit het menu een paar satellieten weg had gehaald en een paar andere had toegevoegd.

greetz DMK

Dreambox 7000 , T90, diseqc 8x1, 80Gb/5.400 Maxtor 4R080J0 HDD

Geplaatst:

Nee dat is het niet want ik draai mijn schotel nog via een andere ontvanger. Wat het wel is dat is voor mij nog steeds een vraag en weet nog geen oplossing.

Channel master 180 cm draaibaar 31,5 west tot 76,5 oost met lnb revolver met Circ ku band lnb, 1 keer Ku band lnb, Inverto Ka Ku en  lnb voor 26 oost amateur band

T90 schotel  sat posities 42, 39, 28, 23,5, 19,2 16, 13, 9, 4,8 en 0,8. Unimesh 3,10 m met 2 keer C band lnb

Ontvangers Octagon sf8008, Extrend 9500, Edision Mio 4k, Zgemma H9 twin TBS 5927 USB

Geplaatst:

Pet heeft thor in zijn settingslijst op 0,8 gr. west. Dus 1 gr west kan de box niet vinden. Wat je kan doen is, bij instellingen, services zoeken en dan satelliet configuratie, thor 1 gr. west verwijderen en dan thor 0,8 gr west toevoegen. Vergeet niet om de boel op te slaan. Dan moet het volgens mij weer werken.

Succes,

JackieX

DM8000 DM800 en PLi gek

Geplaatst:

dan werkt het weer ja. !!

ik heb het de laatste tijd ook.

alleen waarom dat de ene keer wel en de andere keer niet hoeft weet ik ook niet.

maar op deze wijze werkt het wel.

satfreaked

Satfreaked.

Geplaatst:

oplossing:

Ga op een thor zender staan

voeg de satelliet toe:

menu

- setup

services zoeken

- satelliet configuratie

..meerdere satelieten via diseqc-rotor (in mijn geval) ongewijzigd laten

..nieuw (gele knop)

..en je droomdoos heeft al door welke dat moet zijn.

..domweg bevestigen en veel kijkplezier.

Met dank aan pet 123

Geplaatst:

Inderdaad gewoon toevoegen is beter. Gebruik je daarna weer settings met 1.0 West erin (niet 0.8) dan werken beide.

Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen