Ga naar inhoud


Als een file in een hooiberg......


Gast

Aanbevolen berichten

Hmmm,<P>Het is niets dat ze die "EU-law" hebben ingevoerd, maar er is bijna geen *.bin of *.hex meer te vinden om m'n twee Goldwafers weer eens op te frissen met een lekkere verse Seca en een opgepoetste Irdeto ........ <P>M'n huidige kaarten werken schitterend sinds eind Juni, maar gisteren ging m'n eerste Seca scherm (Tequila) op zwart :-(<P>Wie tipt me over nog overgebleven downloadsites met hexen en binnen ? Uiteraard alleen op m'n e-mail.... :<BR>satfree@hotmail.com)<P>Tx , Satfree <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


ja daar sluit ik me bij aan ,behalve dat<BR>tequila zwart is .<BR>die werkt bij mij nog ,maar wie weet nog <BR>sytes waar die files nog te vinden zijn .<BR>in de downloadsectie hiet kom ik niet in,ik <BR>krijg steeds not found melding.<BR>wie stuurt wat??b.v.dank<BR>remco <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Download sectie's zijn inderdaad niet bereikaar. We zullen zo spoedig mogelijk als dit niet een kleine storing is oplossen. Normaal staat in de DownloadSectie de laatste (verse) Seca en IrdetoFiles.<P>M.V.G Johnny1<BR><P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen ook al worden de mensen die de Sat4all downloadsectie mogelijk maken af en toe het moeilijk gemaakt door freebeeservers kijk eens verder dan je neus lang is... Het is misschien wat langer surfen maar dat moet je toch over hebben als het echt je hobby is....en ja linkjes zou je bijvoorbeeld kunnen vinden in de links afdeling op de sat4all site.....als je dan een beetje surft weet je niet weer welke hex en bin files je zou moeten gebruiken...<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...