Gast Geplaatst: 1 januari 2006 Geplaatst: 1 januari 2006 Hallo allemaal, Ik heb gemini 2.60 op mijn usb stick geinstalleerd. Nadat ik dit gedaan had kan ik niet meer opnemen. De box loopt dan genadeloos vast. (het gekke is dat ik wel de al opgenomen bestanden kan afspelen van de schijf) Ik heb de installatie van 2.60 weer ongedaan gemaakt maar het probleem is niet verholpen. Als ik bij de systeeminstellingen kijk: menu: instellingen systeem instellingen hardisk instellingen hier zie ik mijn schijf gewoon in het kader staan. dan druk ik ok en dan gele knop (controleer) de volgende melding verschijnt: status output: e2fsck 1.38 (30-jun-2005) (ik neem aan dat dit het progje is om de schijf te controleren.) en dan zie ik: /dev/ide/host0/bus0/target0/lun0/part 1 is mounted e2fsck: cannot continue, aborting. Dat lijkt mij geen normale mededeling. Wie weet hier raad op, zodat ik weer gewoon kan opnemen? Voor de goede orde, de schijf zit gewoon in de box niet via een nasserver of iets dergelijks. Mvg Satkijker
Loui (K) Geplaatst: 2 januari 2006 Geplaatst: 2 januari 2006 Ik had dit probleem ook. Ik heb gewoon Flash erase gedaan, daarna gewoon alles er weer opgezet toen werkte het wel.
michel130 Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 ik heb 2.50 , vandaag op de record knop geklikt , ik zie alle lampjes knipperen , dus gewoon goed zou ik zeggen , naar een uur op stop geklikt , ik wil het programma kijken , 0MB opgenomen , wie weet hoe dit kan , ik heb dit probleem vaker. Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4
erikson Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 Zelfs na een flash erase onmogelijk om op te nemen op bepaalde zenders erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Gast Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 had ook zwart beeld en vastlopers blauwe knop, cam instellingen, dan naar allecam's de eerste drie aanvinken en multichannel uitlaten zowel met cam, newcamd of radegast geen vastlopers meer gehad en ook geen zwart beeld meer hoop dat ik jullie hier mee geholpen hebt
erikson Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 helaas zonder resultaat, het wordt dus verderzoeken erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
marcel1970 Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 ik heb het ook gehad en bij mij lag het gewoon aan de cam config file "My next wife will be normal"
erikson Geplaatst: 6 januari 2006 Geplaatst: 6 januari 2006 en wat heb je aangepast? erikson wie meer problemen maakt dan dat hij oplost is een moeilijk mens
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen