Ga naar inhoud


[TF3000] Vraagje over het doorlussen van het signaal...


Pierre12

Aanbevolen berichten


 

 

Een citaat van bigfoot: (makkelijk hoor een zoekfunktie)

 

Let wel dat als je gaat doorlussen dat je dan alleen programma's kan kijken en opnemen tegelijk die op dezelfde satelliet, band, en polarisatie zitten!

 

Aannemelijk is dan dat hij aan moet staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn TF5000 pvr is het zo dat als hij uit staat de boel gewoon doorgesluisd wordt. Als 2e ontvanger heb ik er een Dreambox achterstaan en zelfs de rotor wordt keurig gedraaid via USUALS. Als ik de Topfield weer aanzet, neemt hij de sturing weer over (1e in de schakel)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn topfield pvr5000 lust alleen maar door als hij aan staat en dan alleen maar of hoge band of lage band. dit betekent dat wil ik een zender ontvangen op mijn tweede tuner met hoge frequentie ik eerst een zender op de topfield moet kiezen met hoge frequentie.het draaien van de antenne werkt bij mij alleen op de topfield niet op de doorgeluste ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vreemd..... als bij mij de topfield uit staat, heb ik met de dreambox volledige controle over alles....

Als ik de topfield uitzet en de rotor staat toevallig op Astra, draait de dreambox keurig naar hotbird toe als hij aangaat terwijl hij bijvoorbeeld op multivision staat. Zet ik daarna de dreambox weer uit en de topfield weer aan draait hij keurig netjes weer terug naar astra.... Precies zoals het hoort en erg prettig in het gebruik.

 

Ik zie uit dus als zijnde standby!!! voor de goede orde.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Even een oudje uppen. Ik probeer een 2e ontvanger aan m'n TF5510 te koppelen via de LNB-out uitgang.

 

Citaat:
mijn topfield pvr5000 lust alleen maar door als hij aan staat en dan alleen maar of hoge band of lage band. dit betekent dat wil ik een zender ontvangen op mijn tweede tuner met hoge frequentie ik eerst een zender op de topfield moet kiezen met hoge frequentie.het draaien van de antenne werkt bij mij alleen op de topfield niet op de doorgeluste ontvanger.

 

Mijn Topfield lust dus ook alleen door als hij aanstaat. Zodra ik 'm uitzet dan krijg ik op de 2e ontvanger die aangesloten zit (TF4000) een geen signaal melding. Ook de groene balk verdwijnt, dus hij geeft niks door. Zodra ik 'm weer aanzet dan komt het signaal weer terug.

Configuratie: Tuner 1 een Usals motor, Tuner 2 een Disecq 4-weg switch. Wat ik ook doe op de 4000, niks werkt.

 

De software van de 5510 is van Juni 2005.

 

Weet iemand raad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...