Ga naar inhoud


Wie kan mij a.u.b. helpen.


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zit met een probleem met mijn jdm prg. v1.0 ik kan de 24C16 programmeren maar mijn 16F84 krijg ik de foutmelding 0000h ik heb van alles gedaan maar ik vind het niet. Het heeft vroeger perfect gewerkt mijn het staat op com 2 ingesteld.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


het kan zijn dat als hij ic-prog gebruikt<BR>bij settings bovenaan,de smartcard[phoenix]<BR>aangevinkt staat.<BR>even weghalen dan doet hij het weer.<BR>REMCO<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijdens de laden van de Pic 16f84 en de Bin 24c16 moet je een voor een laden als dat ook niet helpt dan moet je gewoon allebei er in laten zitten en opnieuw laten laten schrijven als dat ook niet gaat probeer dan met de programma icprog met verify blank en kijk wat voor melding die geeft als dat aangeeft van verify blank probeer dan nog eens...<BR>Als dat ook niet lukt dan is je eventuweel de kaartlezer kaopt of eventuweel de 16F84 is defect.<BR>Probeer eerst voor dat je een beslissing neemt met een andere kaart lezer of een 16F84...<P>Succes....<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...