Gast Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 heb in de 7000 de image van da vinci gezet en na het herstarten vind ie de usb stick. hij boot de std en schakelt zich hierna uit. Ik kan de box niet meer benaderen met de computer.De image is 109.1d da vinci 5 ,kernel2.6.9. Ook zonder de stick doet ie niks Wie kan mij helpen bvd Benno
Gast Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 Ik kan hem helemaal niet meer benaderen,gaat direct weer uit, de box start op en gaat tijdens het opstarten weer uit
Triax-88 Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 Kun je de box met Dreamup via een seriele kabel nog benaderen? Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
Gast Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 Heb dit probleem ook al enkele keren gehad met Da Vinci Box gaat aan en uit op display. enige mogelijkheid met dreamup en serie poort enkele keren flash erase dan originele image eropgezet daarna alles terug OK m.v.g. Bruno
snappie Geplaatst: 5 januari 2006 Geplaatst: 5 januari 2006 Met de nulmodemkabel aan de pc hangen,erase image erin daar een image naar keuze en je kan weer vooruit. _________________-- snappie don't ask me,i only use my brain to keep my ears apart
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen