Ga naar inhoud


Handmatig camd3 installeren


Gast

Aanbevolen berichten

Zoals meerdere heb ik ook problemen met de hogere versies van camd3. Geprobeerd via ftp oudere versie 3.819 er op nieuw in te zetten maar geen goed resultaat op een of andere manier wordt hij niet goed geintegreerd. Je kunt ook via de bluepanel een emu handmatig toevoegen maar hier heb ik geen ervaring mee. Waar moet ik de map camd3 naar toe brengen zodat die vanzelf wordt uitgepakt en op de juiste manier wordt geinstalleerd. Graag uitgebreide info. Ben zolang terug gegaan naar newcamd. Het zou makelijk zijn dat deze oude versie via de bluepanel voorlopig te downloaden is tot dat de problemen met de nieuwe versies volledig zijn opgelost.

 

Dreambox7000/PliDiamond/Visiosat90/Moteck/InvaCom LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Pli heeft 'm niet, ook niet bij de oudere:

Ik zou 'm ook graag toevoegen, maar dan onder een andere naam, zodat ik ook de nieuwdte camd3 kan draaien.

 

<comment name="Older Softcams"/>

<category name="Camd3...">

<tarball name="Camd3 config" version="8.23"

<tarball name="Camd3" version="8.27"

<tarball name="Camd3 config" version="8.27"

<tarball name="Camd3" version="8.28"

<tarball name="Camd3 config" version="8.28"

<tarball name="Camd3" version="8.29"

<tarball name="Camd3 config" version="8.29"

</category>

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mlebbink, martjeB: Als 't voor PLi is, kun je gewoon de over de oude /var/bin/camd3 de nieuwe zetten.

 

@martjeB: Twee versies van camd3 draaien is niet mogelijk. Ik vind 't eigenlijk ook niet zo zinnig om twee versies te hebben. 't Is ook niet dicht te houden als de configuratiefiles veranderen zoals 'ns gebeurd is bij camd3.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik inderdaad Plipanel. De map var/bin/camd3 vervangen dat was niet zo moeilijk. Ik had hier voor als vervangen incl de camd3.config was dus niet nodig. Maar ik heb nog een vraag de cardinfo werkt bij camd3 niet tevens krijg ik geen seca2 update binnen. De cardinfo werk wel bij newcamd en daar krijg ik wel een seca2 update binnen. Weet jij ook waar dat aan ligt toevallig.

 

Bedankt al vast DAF2000

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg camd3 ook niet op dreambox. Heb hem handmatig proberen in te brengen met FTP. Als dit eenmaal gebeurd is, krijg ik geen beeld meer op CD met een originele CD kaart. Tevens zijn dan al mijn andere emu's weg newcamd en radegast.

 

Wat kan ik hieraan doen. Doe ik iets niet goed. Alle files volgens voorgeschreven handelingen en plaatsen voor camd3 uitveroerd. Het lijkt erop of hij helemaal niet goed wil straten.

Kadettje

 

DM-7000S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...