Ga naar inhoud


SmartWI inhouse sharing


Aanbevolen berichten

Hallo

 

Geen idee of dit nu de goede rubriek is om dit bericht te posten, maar heeft iemand van jullie ervaring met een SmartWI. Volgens de berichten die ik op een zwitserse site lees kan dit apparaatje Seca1 en 2, Viacces 1 en 2.x en Conax delen. Ze werken aan irdeto 1 en 2 en NDS..

 

Heeft iemand van jullie zo'n apparaatje al aan het draaien eventueel?

 

Dit apparaat ligt op een zwitserse commerc. site bij 249,00 CHF...

Fantasie is belangrijker als kennis, want kennis is begrensd.

::1x DM 7025,1x DM7000,5xDM500S,C+ abbo, Premiere abbo, Visiosat BigBisat, Astra 1,2,3 en Hotbird, Chess 17/8 multi.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maf hoor, ik heb verschillende zoekcriteria gebruikt en er komt steeds dat er niets te vinden is... Dan had ik mij de post kunnen sparen..

 

nou bedankt

Fantasie is belangrijker als kennis, want kennis is begrensd.

::1x DM 7025,1x DM7000,5xDM500S,C+ abbo, Premiere abbo, Visiosat BigBisat, Astra 1,2,3 en Hotbird, Chess 17/8 multi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SmartWi draadloze card sharing 0.40 kg

De wireless SmartWi is een Seca Mediaguard 1 & 2, Viaccess 1 & 2.x en Conax splitting hub. (binnenkort Irdeto 1 & 2) Met deze draadloze card splitter kunt u met 1 orginele smartcard kijken op 3 verschillende apparaten gelijkertijd (optioneel tot 7 ontvangers)

 

De card splitter maakt contact via de hub en de bijgeleverde slave adapters.

 

De orginele smartcard wordt in de hub geplaatst en de slave units zitten in de ontvangers welke binnen een straal van zo een 20 meter staan.

 

Dus 1 abbonement draadloos gebruiken in verschillende satellietontvangers

 

Wireless SmartWi wordt standaard geleverd met:

 

1 Wireless SmartWi hub en 3 Wireless Smartwi client cards en een bijpassende voeding

 

Dit is niet mijn info maar komt van commerciele site

groetjes

"You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die info is niet geheel juist. 0.40kg? voor een klein kastje? weegt bijna niets. Er kunnen 7 kaarten mee aangestuurd worden maar in de praktijk 5 tegelijk. Binnenkort Irdeto, nee dit is er al. Je kunt andere software in het usb kastje zetten. De clientkaarten worden eerst met dat kastje in contact gebracht en wel een voor een. Werkt op seca2 uit de kunst, maar is soms nog wel ontvangermerk gevoelig d.w.z. dat het op sommige merken niet naar behoren werkt.

 

Zie info aldaar (aparte threads, o.a. Loggen, emuleren)

 

Het werkt prima in een straal van 20 meter

zie originele site ook handleiding op sat4all ook al een Ned. vertaling hiervan te vinden. Ik ben al bijna een half jaar een zeer tevreden gebruiker zonder enige uitval op 4 tuners (soms tegelijk)

Reptovis

Dreambox 7000S + Maxtor 300GB + Quattro 0.3dB Lnb + Triax 110 + Sg2100/Topfield 5500 + Maxtor 300GB + Dual Lnb + Triax 90 + Sg2100 + Aston 1.07 + Xcam/Humax 5400 + MM/Reptielen/Vissen/Honden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...