xfiles69 Geplaatst: 9 januari 2006 Delen Geplaatst: 9 januari 2006 ik wil graag een oude camx hebben als tar.gz(ik meen dat dit zo heet). Ik wil hem namenlijk via manual install instaleren in de nieuwe gemini 2.60 . Waarom? Ik krijg met geen mogelijkheid de nieuwe versie van 2006 aan de praat(cardsharing).Simpel de nieuwe camxx overschrijven met de oude wil niet daar de nieuwe een andere naam heeft. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f650gsrider Geplaatst: 9 januari 2006 Delen Geplaatst: 9 januari 2006 Voor de nieuwste Camx versie moet je wel de nieuwste configfile van 1112 gebruiken anders werkt deze niet het toevoegen van de serveradressen is exact hetzelfde als met de versie van 2808. Heb je er hulp voor nodig horen we het wel Bijgevoegd een juiste configfile alleen de serveradressen onderaan toevoegen. 1059156-camx.zip Greetz.............René Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xfiles69 Geplaatst: 9 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 9 januari 2006 We proberen het even,deze config ziet er wel hetzelfde uit. Ik bedoel de camx van 060106. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f650gsrider Geplaatst: 9 januari 2006 Delen Geplaatst: 9 januari 2006 Citaat: We proberen het even,deze config ziet er wel hetzelfde uit. Ik bedoel de camx van 060106. Ja dat klopt deze heeft dezelfde config als die van 11-12 Greetz.............René Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
metoo Geplaatst: 9 januari 2006 Delen Geplaatst: 9 januari 2006 Je opent de oude camx configfile met een editor, je kopieert de regels mbt de share. je schakelt camx op de box even uit je opent in DCC de nieuwe camx configfile en plakt de share regels erin, saven, camx weer opstarten, klaar ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xfiles69 Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 Was het maar zo. Dit was niet op mijn deambox maar op die van een bekende van mij ,ik ga het straks even op mijn eigen proberen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
xfiles69 Geplaatst: 10 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 10 januari 2006 Heb hem bij mijzelf geprobeerd en geen problemen,waarschijnlijk zat het image er foutief op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen