Gast Geplaatst: 9 januari 2006 Geplaatst: 9 januari 2006 Hoi, Heb CVS in de flash en Hydra-lzma, pli-citrine op usb. Werken alle drie perfect. Heb nu net pli-diamond geinstaleerd en camd3 als emu. In de onderste cardreader mijn canal+ kaartje. Ik heb nu steeds last dat na een tijdje het beeld gaat haperen en even bevriest. Hebben meer mensen hier last van? Pcinfo
Triax-88 Geplaatst: 9 januari 2006 Geplaatst: 9 januari 2006 Ik gebruik dezelfde setup (maar Pli Diamond in de flash met var op USB) en geen problemen met het beeld hier. Ik gebruik Newcamd 5.28 voor het canal digital pakket en Camd3 als default cam voor de rest. Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP Harmony 555
Lizard Geplaatst: 9 januari 2006 Geplaatst: 9 januari 2006 Staat ook in dit topic wat info over: http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...rue#Post1056018
lite Geplaatst: 9 januari 2006 Geplaatst: 9 januari 2006 gebruik camd3819 And now for something completely similar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen