Gast Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Mijn Dbox gaat continue vanzelf op standby. Deze wil niet aan blijven staan. Hoe lang het duurt verschilt per keer; de laatste keer 4,5 uur. Ik heb in de GUI zelfs standby op "off" gezet, maar dat maakt niets uit. Om er achter te komen wat de oorzaak is heb ik al "ps -ef" in een loopje mee laten lopen en top laten open staan. Ik zie daar geen oorzaak in, maar op een gegeven moment wordt ik gewoon uitgelogd. Er is dan nog genoeg geheugen vrij en er zijn geen processen die 100% cpu gebruiken o.i.d. Het lijkt er op dat de Dbox zelf maar besluit om in standby te gaan. Hoe zou dat kunnen?
Unetwork Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Wellicht een software probleem heb je al een geprobeerd om een backup te maken en daarna een andere image erin te zetten? Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Gast Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Nog niet; ik draai het laatste Sportster image (RC306) en dat zou een van de stabielste images moeten zijn volgens mij. Ik zal vanavond eens een ander image proberen.
Buzzz Geplaatst: 10 januari 2006 Geplaatst: 10 januari 2006 Probeer EPG eens uit te zetten? Een tijdje zien of het daarmee beter werkt? Zelfde soort probleem met mijn Sportster Pro 1.02 X-Mas (vanuit standby spontaan een shutdown na bepaalde tijd) werd bij mij opgelost door in standby EPG uit te schakelen. Wellicht zit de fout in de EPG module? Jij zou dan tijdelijk EPG volledig uit moeten schakelen om te zien of het daaraan ligt. Nokia D-BOX II AVIA500 - Multicam 3.0 - Sportster Pro 1.10 RC010 - NewCS 1.50 - CCcam 2.04 Nokia D-BOX II AVIA500 - Sportster Pro 1.10 RC010 - CCcam 2.04
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen