Jump to content

PIC 16f84

Guest

Recommended Posts

Ja ik heb een paar waferprintjes gekocht<BR>+ eeprommetjes ervoor<P>maar ik kom nergens aan pic16f84 weet iemand waar je die kunt halen of is er een vervanging voor. Ik heb oa al bij de ***geen-reclame*** gekeken<P>De groeten CCW<P>------------------<BR>

Je kunt ook bij Radio Display terecht<BR>ze zijn alleen schofterig duur 32 piek per stuk of zoiets nou ik denk dat je dan beter een goldkaart kunt kopen voor 50 piek ook bij Radio Display...<BR>Groetjes<BR> Ruud.<P>------------------<BR>

HOi <P>De 16f84 zijn er zat alleen men wil er niet voor zoeken hij mag trouwens niet duurder zijn dan 15 gulden even bij rep. centrum of elektronicahouse zoeken. <P>Groetjes Avalon<P>------------------<BR>

bij mij in de buurt zijn ze ong 12 gulden<BR>per setje[niet print].<BR>32 per stuk?????die zijn lijp,hebben dringend<BR>een hersenspoeling nodig.<BR>maar ja ,laat maar weer.<BR>REMCO<P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.