Ga naar inhoud


null modem kabel


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb een nul modem kabel gekocht om de settings van mijn Nokia 9800 te kunnen veranderen. Ik gebruik windows 98 SE. De kabel heeft 8 aders (+ 1 voor de aarde) en nu de volgende instelling:<BR> <BR>2 rood oranje<BR>3 oranje rood<BR>4 geel bruin<BR>5 groen groen<BR>6 bruin geel<BR>7 blauw wit<BR>8 wit blauw<BR> <BR> <BR>Alleen Setedit kan een verbinding maken en als ik dan de instellingen terug schrijf heb ik geen beeld en geen geluid meer.<BR>Welk type kabel gebruiken andere programma's?<P>Kloppen deze instellingen?<BR>Wie weet raad?<BR> <BR>Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi,<P>Heb je toevallig een zelf gegenereerd<BR>serial nummer gebruikt om het programma te registreren ? wink.gifwink.gif<BR>Als dat het geval is is dat de oorzaak .<BR>Het programma laat zich met een fake serial reggen maar herkent dat wel en maakt al je uploads naar de nokia corrupt. frown.gif<BR>Dus of gewoon die 49 DM betalen of zonder serial gebruiken en maximaal 2 fav. lijstjes gebruiken. wink.gif<BR>Groetjes,<BR>Menno

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb een versie gedownload die gekraakt zou kunnen zijn. Dus dat zou inderdaad het geval zijn. Ik zal vanavond nog eens kijken of dat het geval is.<BR>Echter is het wel het enige programma wat een verbinding tot stand kan brengen!<P>En helaas kan het bijvoorbeeld niet sorteren.<BR>Kent iemand editoren die met een null modem kabel werken en ook nog kunnen sorteren?<BR>Welke null modem kabel instellingen meot ik dan gebruiken?<P>Joop

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi ,<P>We hebben het hier toch over een Nokia MM 9800 ?<BR>zover ik weet is de enige editor die ook nog eens met de laatste firmware 1.2 draait setedit.<BR>Dacht dat er nog wel enkele loader programma's waren waar je ook een dump mee kan maken maar daar valt niets mee te editten.<BR>Of is het inderdaad zo dat er meerdere editors zijn die op deze ontvanger/firmware werken ?(MM 9800 met Ma 1.1 of 1.2)<BR>Kan zijn dat ik wat gemist heb . wink.gif<P>groetjes,<BR>Menno<P>

Vu Duo 4K  S+C

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker de moeite waard om zo'n programma te registreren. kost een paar mark maar je hebt zowiezo altijd een goede ondersteuning. Mocht je een probleem krijgen dan is wolfgang niet te flauw om jou eventueel een oplossing aan te bieden. teminste dat zijn mijn ervaringen met setedit.<P>M.v.g John.<BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker de moeite waard om zo'n programma te registreren. kost een paar mark maar je hebt zowiezo altijd een goede ondersteuning. Mocht je een probleem krijgen dan is wolfgang niet te flauw om jou eventueel een oplossing aan te bieden. teminste dat zijn mijn ervaringen met setedit.<P>M.v.g John.<BR><P>------------------<BR>Best,

Met Vriendelijke Groet,

John

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...