Reiderlander Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Een kennis van mij heeft een HDD recorder gekocht. Dat apparaat heeft een optie waarbij automatisch wordt opgenomen vanaf scart ingang. D.w.z. de HDD recorder gaat in standby, komt er signaal op de scart2 gaat ie automatisch dat signaal opnemen, stop het signaal, gaat hdd recorder weer op standby. Ook heeft hij een dreambox 5620, daar zit wel een timer optie in voor recorden op harde schijf. Je moet dan een mount maken etc.... Omdat ie verder niets heeft aangesloten, werkt dit niet. dreambox loopt vast. Wie weet welke image niet vast loopt, als je een opname hebt insteld, en er geen netwerk schijf is op aangesloten. De dreambox moet dus gewoon een bepaalde tijd aan gaan staan en daarna weer op standby. De box moet " denken " dat ie een eigen schijf heeft. Kan de pli dit, Ik neem aan dat het zelfde ook zal werken/niet werken op een dm7000.. Dus welke schijfloze gebruiker van een recente image wil dit even voor me testen? Johan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
arnoldl Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 dit zou moeten werken mits je als optie in de timer "switch" zet ipv opnemen. grtx , arnold Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Reiderlander Geplaatst: 13 januari 2006 Auteur Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Ach, en zo simpel, het staat er gewoon Opnemen schakelen Ngrab... Schakelen dus.... Bedankt. Johan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen