Gast Geplaatst: 12 januari 2006 Delen Geplaatst: 12 januari 2006 Download de nieuwe Euromuis v5.3 Plus Firmware Klik hier en download de juiste versie voor je decoder. Euromuis_Philips-DSX6071_v5.3-Plus_NL+ENG_Fix-D+_Multi.zip Euromuis_Philips-DSX6072_v5.3-Plus_NL+ENG_Fix-D+_Multi.zip Veel kijkplezier Grts, euromuis EUROMUIS © 2006 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Norman Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Heb de firmware er nu 2 maal ingezet, eerst de lege firmware en de lege eeprom. als ik met mes de kanalenlijst ( die ik met downloader heb voorzien van de nieuwste key's ) in de decoder prog, dan geeft hij na het proggen van de kanalenlijst een error tijdens het saven van de kanalenlijst?? Heeft iemand een idee wat er fout gaat? Inverto 7000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Het je het met de Oslink ook getest? Grts, euromuis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Norman Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Bedoel je met de oslink de kanalenlijst erin zetten? Inverto 7000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Citaat: Bedoel je met de oslink de kanalenlijst erin zetten? Ja, als je een Oslink hebt is dat toch veel eenvoudiger. Alles in 1x programmeren. Grts, euromuis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Norman Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Je hebt helemaal gelijk, ga het na het darten proberen!! Inverto 7000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Norman Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Heb het geprobeerd maar dan is zelfs het menu helemaal groen, en geen beeld? Inverto 7000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Citaat: Heb het geprobeerd maar dan is zelfs het menu helemaal groen, en geen beeld? Wat heb je geprobeerd? Waarschijnlijk de eeprom vergeten? Opnieuw programmeren. Lege Firmware, lege eeprom. Nieuwe Firmware, kanalenlijst en dan de eeprom. Grts, euromuis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Norman Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Opnieuw programmeren. Lege Firmware, lege eeprom. Nieuwe Firmware, kanalenlijst en dan de eeprom. deze volgorde ( 2 x geprobeerd ) met de oslink maar geen beeld wel een erg groen menu? Inverto 7000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Norman Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Heb ook nog geprobeerd om de kanalenlijst weer met mes erin te zetten maar krijg steeds de foutmelding dat er in de tsr een fout zit. Inverto 7000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Als je alleen de firmware en eeprom in je decoder zet en dan de decoder inschakeld, wat krijg je dan..... het menu? Grts, euromuis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Norman Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Ja dan heb ik alleen het menu, als ik dan naar 4, 1, en dan D, vervolgens met mes de kanalenlijst erin. Geen beeld, en ja ik heb de key 0C eruit gehaald. Inverto 7000 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 13 januari 2006 Delen Geplaatst: 13 januari 2006 Citaat: Ja dan heb ik alleen het menu Vergeet MES nu eens en zet de kanalenlijst er met je OSlink in, dan moet je beeld krijgen. Grts, euromuis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 Geachte Euromuis Ik heb niet zoveel ervaring met de engelse taal,want ik wil gaar g mijn rotor instellen en tevens het menu in het N.L zetten. Zou jij zo vriendelijk willen zijn om mij even te helpen ?? Bij voorbaat mijn dank Hoogachtend en m.v.g John Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 @Cameron Menu wijzigen in NL: Druk op de toets menu Druk op toets 4 = Parameters settings Druk op toets 1 = Tuner Parameters Kies met de toetsen < > en zet de taal op Dutch Kies nu 2x toets A = Terug in het menu Toets menu = sluit het menu Rotor instelling: Druk op de toets + Druk op de toets menu Druk op de toets 6 = Setting 2 Druk op de toets 9 = Auto_Rotor en zet de instelling Auto_Rotor op JA Zet nu de decoder uit (op stand-by) met je afstandbediening om deze instellingen op te slaan in het geheugen. Suc6 Grts, euromuis Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten