Ga naar inhoud

Wie heeft Hi_res logo van BMW en van een globe?

Newbie

Aanbevolen berichten

Ik ben bezig om een logo en website te bouwen voor enkele personen, echter ik kan geen (hi res) logos van het bmw teken vinden (die blauw witte), heb al gezocht met google maar kwam geen echt hoog kwalitatieve afbeeldingen tegen. Liefts in vector formaat maar een goede jpg zonder compressie artefacten is ook prima. Tevens heb ik een afbeelding nodig van een werldbol, zon "doorzichtig" draadmodel met daarop de landen.

Als jullie mij hier mee kunnen helpen ben ik weer uit de brand.

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die had ik al gevonden trouwens, de kleuren daarvan zijn niet goed, waarschijnlijk hebben ze de verkeerde compressie gebruikt. Echter het blijkt nu niet meer nodig, de persoon voor wie ik de logo zocht heeft advies van drukkerij/designer gekregen om geen bestaande merk logo's in de eigen logo te gebruiken, wel hebben we nog wel een hi res globe nodig, een draadmodel met de continenten erop zoals je wel eens ziet bij nieuws bulletins ed.... Tevens hebben we nog een hi res (300 dpi minimaal) afbeelding nodig van de voorzijde van de nieuwe bmw 5 serie. FF verder googlen dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die 300dpi foto's kan ik dus wle vergeten, die zijn nergens te vinden op het net, allemaal 72 en soms 78 dpi. Voor gewoon afdruk en schermweergave is dit ruim voldoende maar voor drukwerk ???? Proberen we wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen