Ga naar inhoud


Wit seca kaartje werkend maken


Gast

Aanbevolen berichten

Help svp<BR>Ik heb te leen en op zicht een Echostar 3000 en een programmer om seca kaartjes op te laden.<BR>Van het net heb ik piccard 2.1. en Zoaxxpic gedownload, dit bevat voor een 16f84 kaart zoaxxpic.hex en een loader.hex bestand.<BR>Als ik alles goed gelezen heb moet ik drie bestande programmeeren, maar ik kom niet verder dan 1 bestand.<BR>Ik kies voor tabblad pic dan doe ik load data waarbij ik dan kies voor loader.hex, aansluuitend ga ik naar write waarna het programma begint te laden en daarna schijnt de kaart klaar te zijn.<BR>DOE IK IETS FOUT??? ik heb overigens wel beeld, maar kan dat zijn omdat er nog oude data op de kaart staat.Ik heb de gebruiksaanwijzing van piccard 2.1 getracht te lezen en kom er niet verder mee.<BR>aRBie<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Sorry ik was te snel met mijn vragen.<BR>Heb inmiddels Goldprog 140 te pakken gekregen waarbij ik wel om en om kan laden en het kaartje werkend krijg.<BR>Maar hoe moet dat nou volgende maand???<BR>Als ik een seca bestandje download dan zitten er maar 1 of 2 bestandjes in.<BR>Moet ik dan mijn huidige boot.hex en main. hex opnieuw gebruiken of???<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, <BR>lees jij je mail wel uit???????<P> <BR>------------------<BR>Groetjes hobbybob<P><p>[This message has been edited by Hobbybob (edited 31 July 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar koop ik z'nnieuw seca kaartje (een witte)<BR>Lieft ergens in de buurt van Flakkee en of Rotterdam, want ik denk dat ik m'n kaart door al dat gepruts om zeep heb geholpen!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...