Ga naar inhoud


PREMIERE HACK NEWS


Gast

Aanbevolen berichten

Kudelski heeft een nieuwe romset klaar voor gebruik. Het gaat hier om een nog niet gehackte en nog nooit eerder gebruikte rom, rom122. Hiervoor dient men bij de betaaltelevisieproviders wel eerst een kaartwissel door te voeren. Veel betaaltelevisieproviders zullen de kosten van deze kaartwissel zelf moeten bekostigen en daardoor is het niet te zeggen of veel providers op korte termijn zullen overstappen naar deze nieuwe Nagravision rom.

 

De Duitse betaaltelevisieprovider Premiere, die ten prooi is gevallen van een openbare hack, heeft veel belangstelling in gebruik van de nieuwe rom. Alleen zal de kosten van de kaartwissel een groot probleem worden van Premiere. Op dit moment staat het bedrijf ernstig onder druk nadat men de voetbalrechten voor de Duitse Bundesliga is kwijtgeraakt. Hierdoor is het onduidelijk of men veel abonnees zal gaan verliezen na augustus 2006.

 

Hierdoor komt Premiere in een zeer moeilijke situatie terecht. Als men een kaartwissel voor augustus 2006 uitvoert dan bestaat er grote kans dat er kosten gemaakt worden voor kaartwissels bij abonnees die enkele maanden later misschien het abonnement zullen opzeggen. Geldelijke steun van Nagravision eigenaar Kudelski zou niet van toepassing zijn voor Premiere. Premiere had een contract met Kudelski waarin volgens ingewijden stond dat er een "niet hack garantie" tot en met 31 december 2005 zou worden afgegeven. De kosten van een kaartwissel voor deze datum zou betaald moeten worden door Kudelski na deze datum door Premiere.

 

De rom122 voor Nagravision zou op grote schaal over ongeveer 2 maanden voor het eerst kunnen worden ingezet. Vanaf dat moment heeft een provider die besluit de nieuwe rom te gaan gebruiken ongeveer nog 2 maanden nodig om een kaartwissel onder zijn abonnees door te voeren. Op zijn vroegst kan de nieuwe rom122 dus pas rond de zomer van 2006 voor het eerst in gebruik genomen kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Oud nieuws. Persoonlijk vraag ik me ook af waar die interesse voor Premiere vandaan komt. Als ik de zenders zo doorzap zie ik maar 1 geluidsspoor staan. Bijna alles behalve de PPV films zijn nagesynchroniseerd. Maar misschien mis ik iets hier.

____________________________________________________

Visiosat Bisatellite. Sky Digibox, DM7020S(120GB) en een DM600PVR(120GB). Sky Movieworld/CDS Family+Versatel/TVVLaanderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Geldelijke steun van Nagravision eigenaar Kudelski zou niet van toepassing zijn voor Premiere. Premiere had een contract met Kudelski waarin volgens ingewijden stond dat er een "niet hack garantie" tot en met 31 december 2005 zou worden afgegeven. De kosten van een kaartwissel voor deze datum zou betaald moeten worden door Kudelski na deze datum door Premiere.

 

Premiere was toch al gehacked voor 31 dec 2005?? Lijkt mij dan ook dat Kudelski als ze echt deze garantie hebben gegeven, de kosten voor de kaartwissel op zich moeten nemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...