Gast Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 Hoi allemaal, Als ik iets opneem en naar een ander zender kijk en daarna de opgenomen bestand wil kijken loopt het beeld niet met geluid sysnchroom weet iemand wat dat kan zijn en of hier een update op komt? Relook 400s met ronald de nieuwste image Alvast bedankt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 14 januari 2006 Delen Geplaatst: 14 januari 2006 ff op pauze drukken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 17 januari 2006 Delen Geplaatst: 17 januari 2006 Dit werkt niet op de pauze knop drukken ik had begrepen dat een bekend probleem is hebben dit meer mensen? Gr Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f650gsrider Geplaatst: 17 januari 2006 Delen Geplaatst: 17 januari 2006 Hier geen probleem RuDbox icm de laatste MGcamd Greetz.............René Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ArsLP Geplaatst: 17 januari 2006 Delen Geplaatst: 17 januari 2006 Ook ik heb de RuDbox versie erop staan en geluid en beeld loopt perfect gelijk, alleen tijdens het zappen duurt het soms even voordat ze gelijk lopen. Tijdens de opnamen lopen zowel geluid als beeld gelijk, alleen ik gebruik nu nog een tuner omdat ik nog geen twin-lnb heb aangesloten, dus kijken naar een tuner en opnemen via de andere tuner heb ik nog niet kunnen testen. pribo (1234 berichten) Met vriendelijke groet, Leo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
f650gsrider Geplaatst: 17 januari 2006 Delen Geplaatst: 17 januari 2006 even doorlussen achterop en dan kan je indezelfde transponder opnemen en kijken tegelijk. Wel even aangeven in je config, af en toe moet je een keerzappen om de 2e tuner te locken lijkt het maar daarna werkt het perfekt. Greetz.............René Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
roymar Geplaatst: 17 januari 2006 Delen Geplaatst: 17 januari 2006 Even de recorder opnieuw opstarten en dan de opname bekijken en dan zul je zien dat het geluid dan wel synchroon loopt!!!! ik heb last van het zelfde probleem!! Gr.Roymar Mutant HD2400,Vu+ Duo, Xtrend ET6000, 2x Relook 400s, Skystar2 en Wavefield WV85THDS schotel 1W/5E/9-10E/13E/19.2E/23.5E/28.2E en de satellietmeter Xsarius HD easy Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 27 januari 2006 Delen Geplaatst: 27 januari 2006 Bij mij loopt de geluid ook niet synchroon met de beeld bij harddisk opnames. Ik gebruik rudbox 27.12 en een 250GB samsung disk (op z'n kop) en een standard smartcard van canal digital (de NL zenders, discovery..... en canaal plus). Ik heb een twin lnb (astra / hotbird) met twee aparte kabels naar de relook toe. Bij kijken heb ik geen problemen. Op nieuw opstarten heeft geen effect. Op een of ander manier moet het aan het decoderen van het op te nemen signal liggen. Ik heb geen last van "pixelation" of klik-geluiden die je normalieter zou verwachten bij te slome componenten (cpu / geheugen / disk) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen