Ga naar inhoud


nokia 2600 standby probleem


knol

Aanbevolen berichten

beste mensen,ik heb een nieuwe 2600,mooi toestel en werkt verder goed,maar nu mijn probleem:als hij in standbij valt is het display niet te lezen,dus de tijd enz enz,als ik dan een functie indruk gaat hij gelijk aan(lampje).ik heb gekeken in het boekje en daar staat dat ik operator logo moet aanschakelen,maar nu komt het:dat menu zit er niet in,verder helemaal maar als ik in het menu zit van scherm instellingen zie je ook de 1,daarna (volgende map)2,daarna 3,maar dan oppeens 5,dus de 4 zit er helemaal niet in.raar,heb ik allemaal niet zo`n problemen mee maar ik kan dus niet zien of er iemand heeft gebeld zonder een knop aan te raken want het scherm is zo goed als helemaal donker in standbij modus,onder een lamp zie ik wel dat er een klok is enz enz maar verder niet,Naar mijn weten heb ik alle instellingen geprobeerd,helderheid,contrast,screensaver enz enz,zie ik iets over het hoofd of gebeurt dit vaker bij nokia toestellen?? want dit is niet leuk,kan wel batterijen sparen of zo maar dit is hinderlijk gewoon.Als dit normaal is laat iemand dit ook even weten dan.alvast bedankt.groetjes

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb ik ook. Als ik dan toets indruk gaat verlichting weer branden. Geen problemen mee, want accu gaat soms wel tot 1 week mee. 6800 Nokia.

 

Maar begrijp dat je wilt dat je constant tijd etc. verlicht wil zien ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat wil ik,ik wil gewoon altijd kunnen zien ofdat er gebeld is of gsmst,nu moet ik eerst display aanmaken,dit heb ik nog nooit gehad en is iritant,display is gewoon te donker,alle andere telefoons zijn gewoon te zien en dat verbruikt ook geen stroom

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...