Ga naar inhoud

Skystar2 in andere snellere pc, tegenvallend resultaat

Aanbevolen berichten

Ik ben momenteel aan het experimenteren met een Technisat Skystar2 rev. 2.3 (dus nog de oude uitvoering) in een andere pc.

De skystar2 heeft eerst in een pentium3 1Ghz, 512 ram en een geforce2 videokaart onder xp met de nieuwste versie van progdvb en de technisat 4.3.2 drivers gedraaid.

Nu ben ik aan het experimenteren met een pentium4, 1,7 Ghz 512 ram en een ATI 9550 GE videokaart onder een nieuwe installatie van Windows xp. Ook hier gebruik ik de nieuwste versie van progdvb en de Technisat 4.3.2.drivers. De PC loopt op zichzelf gewoon goed.

Het vreemde is nu dat ik vrijwel geen enkele verbetering zie met betrekking tot het bekijken van de tv kanalen.. Nog steeds dezelfde schokken in beeld en af en toe kleine haperingen. Astra HDTV is in het geheel niet mogelijk, hier zie ik alleen na enige tijd, kort een 'diashow' die vervolgens onder gepiep en gekraak vrij snel vastloopt. Precies hetzelfde resultaat als met die andere 1Ghz pc.

Vraag is: kan het tegenvallende resultaat mogelijk aan de uitvoering van de Skystar2 (rev. 2.3)liggen? Is het misschien mogelijk dat die nieuwe uitvoering uitkomst kan bieden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Triax-88

Schotel en lnb zouden goed moeten zijn. Echter na een middagje experimenteren heb ik gelukkig al wel enige vooruitgang geboekt.

Momenteel zit ik naar zo'n voetbal 4.2.2. feed op 7 oost te kijken en dit gaat werkelijk prachtig. Deze kwaliteit heb ik in ieder geval nog nooit gehaald met die andere pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
hallo ik heb ook een skystar2 kaart aangekocht wat krijg ik daarmee allemaal open??wie kan mij hiermee helpen??

Google maar eens, ik denk niet dat we dat op dit board gaan bespreken.
Bovendien heeft het met dit topic weinig van doen.

Receivers: VU+ DUO HD (1.5TB hdd & OpenPLi), Dreambox 7000-S

Schotel: Triax 110 4 LNB + draaibaar

Full HD: Samsung 63" 3D plasma / Mitsubishi HC3800 DLP

Harmony 555

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen