Ga naar inhoud

zoek all_noboot image

henk71

Aanbevolen berichten

Ja stat er niet meer op, ik denk dat die upload maar tijdelijk is, sorry was van mij.

ik vind het zelfs leuk dat diegene die mijn posts kopieren die link ook niet nagekeken hebben.

Voorlopig kan ik je niets beter aanbieden dan hetgeen ik bij Denktenk gevonden heb DIT of DAT

Is te groot voor bijlage.

Sukses, ook niet vergeten naar fabrieksinstellingen te gaan en eerst je settings te bewaren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

pipeline bedankt voor de snelle reaktie maar kan ik die image`s gebruiken om weer terug te komen in lege image want ik had er ronaldd op staan en heb vanmorgen rudbox erop geflashd maar dit beviel me niet en wil nu terug naar ronaldd maar als ik de image vervang dan krijg ik allerlij panic`s

gr henk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neem best de eerste van de 2 dans ben je in 1.18 terug en denk ik dat dat de database 1.9 was zoals RonaldD.

Als je bij de installatie van Rudbox allerlei panic's krijgt heeft dit te maken met de corrupte database, waarschijnlijk heb je deze niet laten converteren na de update, is wel noodzakelijk.

Nu had ik ook ergens gelezen van zich aan te loggen met telnet en enkele killalls uit tevoeren, maar dat lost de defekte database niet op volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen