Jump to content

WEBJUMP?????

Guest

Recommended Posts

Waarom kom ik niet meer in de download area<BR>Als ik nu naar de download Area ga en wil naar de Seca secktie komt er een webjump pagina???<BR>Waarom??<BR>en even tevoren kon ik er wel in........<BR>Gaarne opheldering...aub<BR>Groetjes<BR> Ruud<P>------------------<BR>

Webjump Sites zijn inderdaad Offline. Laten we hoopen dat het een STORING is. Mocht dit niet het geval zijn dan zal er zo snel mogelijk een andere oplossing worden gezocht.<P>Laten we even afwachten.<P>M.V.G Johnny1<BR><P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Bedankt harrie -)::<P>irdeto.n3.net en seca1.n3.net zullen altijd blijven werken. Maar ga dus wel over naar xoom. Zijn aleen maar naamservers!!!<P>Hoop dat hiermee alle problemen die we vandaag hebben gehad zijn opgelost.<P>Johnny1.<P>------------------<BR>

Met Vriendelijke Groet,

John

Yes Da's klasse <BR>Doe zo verder Jhonny1 verdiend een grote pluim.<BR>Groeten. wink.gifwink.gif<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by pipo (edited 29 July 2000).]

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.