Ga naar inhoud


Upload frontbusprocessor??


Gast ehw72

Aanbevolen berichten

Tijdens een algehele seriele flaserase van mijn DM7000 ging er iets niet helemaal goed....Heb de standaard firmware (Release 109.1d Beta) geflasht en DM7000 startte normaal op. Kreeg na het opstarten de melding dat er verouderde software aanwezig was op mijn DM en dat er een update zou plaats vinden van de DM. Werd iets geupload tbv van de frontbusprocessor en ik mocht de DM niet uitschakelen. De DM heeft zo'n 2 uur met de melding in beeld gestaan tot dat ik het genoeg vond en de DM heb uitgezet, er gebeurde namelijk niets. De DM start nu in zijn geheel niet meer op lijkt wel of de voeding stuk is. Wie weet raad of id de DM nu echt overleden???

Link naar reactie
Delen op andere sites


De frontprocessor schakelt o.a. de voeding. Als de frontprocessor geen firmware heeft (geen DMM plaatje bij aanzetten), dan kan hij dus ook de voeding niet aanzetten.

 

De frontprocessor moet dus opnieuw (op een meer low-level manier) geprogrammeerd worden. Maar misschien is de flash van de frontprocessor wel stuk, aangezien de eerste poging al niet lukte, lijkt het daar op.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee krijg helemaal niets meer te zien. De DB wil helemaal niet meer opstarten. Het lijk net of de voeding niet goed meer is.....Heb toch vaak genoeg serieel geflasht maar is fout gegaan met upload van de frontbusprocessor....liep vast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...