Gast Geplaatst: 17 januari 2006 Delen Geplaatst: 17 januari 2006 Ik heb een Cyfra kaart gekocht en in de Humax gedaan alleen nu valt om de 5 minuten het beeld weg als ik dan even een kanaal omhoog en weer terug zap doet hij het weer voor 5 minuten. Hij zit nu in een aston cam en heb het ook geprobeerd met een Matrix cam maar het zelfde wat moet ik doen Ik heb dit probleem niet met de NL canaal plus Bedankt alvast Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Geplaatst: 19 januari 2006 Delen Geplaatst: 19 januari 2006 ALS IK MIJN FUN CARD ER UIT TREK DOET ALLES HET op cyfra GEWOON. Het is dus opgelost Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
kaelem Geplaatst: 20 januari 2006 Delen Geplaatst: 20 januari 2006 We hebben hier ook een Humax forum hoor. Lees het eens door,altijd handig. -= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen