Ierlandfan Geplaatst: 19 januari 2006 Geplaatst: 19 januari 2006 ik heb hier nog een oude pace met irdeto CI (dat rode pcmcia blik)+originele irdetoII kaart. nu wil ik een dboxII (uiteraard Sat) aanschaffen. (eerst nog even repareren want hij schijnt niets te doen als je hem aanzet maar dat is wel op te lossen) Kan ik via een software emu in de dboxII gebruik maken van Irdeto II of van mediaguard? (dan ruil ik mijn kaartje om) Of heb ik daar een allcam voor nodig?
Unetwork Geplaatst: 19 januari 2006 Geplaatst: 19 januari 2006 Als er geen modem er meer inzit dan zit er al een aanpassing als multicam. Is de Dbox2 al in debug? Met debug en multicam kan hij elke smartcard aan. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Ierlandfan Geplaatst: 20 januari 2006 Auteur Geplaatst: 20 januari 2006 Ik krijg hem over een paar dagen binnen en de eigenaar wist er niet zoveel van geloof ik of ie in debug staat weet ik niet maar dat is niet zo'n punt. Dank an ik ook meteen kijken of er een Multicam inzit. Maar wat heb ik nodig behalve de multicam om Irdeto II te kunnen laten werken? (met originele kaart) Iemand suggereerde dat er een harddisk in kon via scsi. Weet iemand daar wat van? Ik kan het nergens terugvinden op Google e.a. Gewoon voor de nieuwsgierigheid want opnemen met de Dbox2 doe ik toch wel op een andere comp.
Unetwork Geplaatst: 20 januari 2006 Geplaatst: 20 januari 2006 Nee een HD kan er niet in maar je kan hem wel mounten via het netwerk en dan is je PC gewoon een recorder. Ga maar eens kijken bij de sticky hier op het forum. Voor ir2 is niets speciaals nodig, gewoon debug een goede image erin. Maar ga maar eens goed lezen want er staat al een hoop beschreven hier, ook op het FAQ hierboven. Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
Ierlandfan Geplaatst: 23 januari 2006 Auteur Geplaatst: 23 januari 2006 weet iemand of het volgende mogelijk is? opnemen met source de scart interface? Ik wil mijn analoge video8 bandjes omzetten in ts formaat via de dbox2 Ik heb zo'n tulp (composiet) naar scart blokje en het zou mooi zijn als ik dus het beeld wat hij doorkrijgt via de scart inagng kan opnemen op de computer. Weet iemand de welke resolutie het is (dbox2 opname) en of bovenstaande mogelijk is?
Ierlandfan Geplaatst: 25 januari 2006 Auteur Geplaatst: 25 januari 2006 de box is binnen. Echt dood is tie niet want hij komt tot het "geen kanalen gevonden" gedeelte en ik zie hem opstarten. Er zit een NG image in. Dat is een goed teken. Nu vroeg ik me af, IrdetoII kaarten werken op 6 mhz heb ik begrepen en dat betekent een multicam. Kan ik zien of er een inzit of niet? Zo niet, is het dan verstandig om mjin irdetoII kaartje om te wisselen voor een Seca2? Die werkte naar ik meen wel op 3, zoveel mhz, zoals de oorspronkelijke premiere kaart dat ook deed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen