Ga naar inhoud


Help met phoenixprogrammer


Gast

Aanbevolen berichten

Ben in het bezit van een Phoenixprogrammer van M.Sat. Ik heb al 2 goldwafercards vernield. Wie weet hoe de jumpers in te stellen. hij moet op 3.5 Mhz staan, en wie kan mij helpen aan een handleiding.<P>P<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoi P,<P>je hebt al 2 goldwafers vernield!!!!<BR>Waarom zouden deze stuk zijn?<BR>Stuur ze maar door... :-))<BR>Vertel eerst eens wat je hebt gedaan en dan de reden waarom ze kapot zijn !<P>rgds<P><P>------------------<BR>Satdigital

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by satdigital:<BR><B>Hoi P,<P>je hebt al 2 goldwafers vernield!!!!<BR>Waarom zouden deze stuk zijn?<BR>Stuur ze maar door... :-))<BR>Vertel eerst eens wat je hebt gedaan en dan de reden waarom ze kapot zijn !<P>rgds<P>Ik kreeg steeds de melding verify failure on address 0000h.<BR>Teruggegaan naar **** die vertelde dat de kaarten kapot zijn, hij had ze ingelezen, toen ik terugkwam kon ik de kaarten niet eens meer resetten. Gebeld met ****, deze vertelde dat het klopt omdat in zijn testprogramma er een blok komt en dan daar blijft hangen.<BR>Heeft **** ze nou vernield??<P>Gr.<BR>P<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Guppie:<BR><B>die melding heb ik in het begin ook vaak gehad, maar mijn kaarten werken nog steeds prima.<BR>die melding kreeg ik omdat mijn programmer op 6 Mhz stond, een 3.57 Mhz krital er in, en hij werkte perfect.<P>Bedankt voor je antwoord.<BR>Maar als ik nu de kaart lees in een JDM Program<BR>Krijg ik de kreet. RESETTING CARD FAILED<BR>Dit doet hij sinds hij ingelezen is bij ****<BR>om te kijken of die goed was.<BR>Wat kan ik doen!!!<BR>Gr. P<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit je programmers eens aan op com1 en je muis op com2 dan zal je probleem wel opgelost zijn 1 loader.hex (jdm) en dan de xxxx.bin (phoenix) en dan je pic.hex (jdm) en phoenix op 3,57 mhz probeer dit maar eens meestal zit de fout als je de programmers op com 2 hebt staan niet alle moederborden sturen het juiste prikje mee op com2 <P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

die melding heb ik in het begin ook vaak gehad, maar mijn kaarten werken nog steeds prima.<BR>die melding kreeg ik omdat mijn programmer op 6 Mhz stond, een 3.57 Mhz krital er in, en hij werkte perfect.<P>------------------<BR>Greetings: Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...