Ga naar inhoud


Viadigital/Canal Digital Spain


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo,<BR>Ik heb een digitale sat ontvanger met common interface, de Humax 5400. Wie weet waar ik smartcards kan krijgen waarmee ik naar het met Nagravision gecodeerde, spaanse pakket van Viadigital(op de Hispasat) kan kijken?<BR>De common interface module van Nagravision heb ik al.<BR>Tevens ben ik op zoek naar smartcards die ik kan gebruiken om het spaanse pakket van canal satellite digital te bekijken op de Astra, met een common interface module.<P>Bij voorbaat dank!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


ha. leuk een ci voor nagra...<BR>vertel eens waar heb je die vandaan.??:-)<BR>geloof er niet in dat er een ci voor is . nagra is alleen te ontvangen met de orginele ontvanger van de provider. daar <BR>de ontvanger en kaart bij elkaar horen.<BR>is mij altijd vertelt tenminsten .<BR>maar wie weet en loop ik flink achter :-)<P>gr djazzie<P>------------------<BR>Djazzie found a keyboard and couldn't resist the temptation...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jawel, een Nagravision-cam bestaat wel. Tenminste, de Engelsen bieden 'm aan voor "slechts" 120 Engelse ponden.<BR>Maar hij schijnt niet te werken met het Spaanse ViaDigital-kaartje, wel met het Turkse Star (Turksat) en het Poolse Polsat (Hotbird).<BR>Het is volgens mij dan ook de Poolse, danwel Turkse hoek waar men een Nagra-kraak kan verwachten, te meer daar de Spanjaarden alleen maar ruzie maken (zie FreeSeka).

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by djazzie:<BR><B>ha. leuk een ci voor nagra...<BR>vertel eens waar heb je die vandaan.??:-)<BR>geloof er niet in dat er een ci voor is . nagra is alleen te ontvangen met de orginele ontvanger van de provider. daar <BR>de ontvanger en kaart bij elkaar horen.<BR>is mij altijd vertelt tenminsten .<BR>maar wie weet en loop ik flink achter :-)<P>gr djazzie<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>Een niet nader te noemen sat winkel in midden Nederland heeft ze in de winkel. Ze zeggen daar klanten te hebben die wel degelijk over losse kaarten van Viadigital beschikken die ze gebruiken in CI-modules. Meer info is helaas niet van de winkel te krijgen..........<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...