Ga naar inhoud


alle seca files voor augustus doen het niet bij mij


Gast

Aanbevolen berichten

Ik denk dat het niet aan de files kan liggen, maar wel aan de gebruikers die er niet in slagen hun kaartjes deftig te proggen...<P>Het kan gewoonweg niet dat op dezelfde receiver de ene files bij persoon X wel werken en bij persoon Y niet!!!<P>Dit is toch gewone logica ;-)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Met alle respect, maar ga nou niet doen alsof ik nog nooit kaartjes heb opengezet, en/of dat ik niet fatsoenlijk zou kunnen proggen. Ik post alleen een vraag wanneer ik voor een probleem kom te staan waar ik ff geen verklaring voor heb. Het zou kunnen zijn dat mijn CI slot kapot is, of de Aston zelf of andere hardware problemen, door het posten leer je dus dat anderen hetzelfde resultaat hebben, of de oorzaak ook hetzelfde is, is vers 2. In ieder geval kan het aanmoedigen ff de software van de kaarten weer onder de loep te nemen en wellicht "lotgenoten" over de uitkomsten te informeren, dat helpt. Dus Reboot, op jouw opmerking zit ik althans niet te wachten, dient geen enkel doel. Bovendien wordt receiver-software ook regelmatig veranderd dus kan je ook niet meer spreken van "dezelfde receivers". Ga nooit boven anderen staan omdat het bij jou nu toevallig wel werkt. Een aantal Humaxen schijnen nu een update probleem te hebben, wees gewoon blij dat jij dat probleem niet hebt voordat je gaat roepen dat mensen niet kunnen proggen. Denk het desnoods, maar ga het niet posten.<P>Rob.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laten we aannemen dat dankzij dit topic een hoop anderen weer geleerd hebben.<BR>Dit is niet voor niets het beginners topic dus laten we elkaar niet lastig vallen met snerende opmerkingen , we zijn er om elkaar te helpen ; nietwaar???<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

He jongens, het is zeker niet de bedoeling dat hier alles uit de hand loopt...<P>Ik wil gewoon iedereen eraan doen denken dat beweringen in de aard van: "die kaartjessoftware deugt niet" nogal te gemakkelijk worden uitgeroepen. Het is zeker niet bevorderlijk voor de programmeurs van die toch wel aardige software, he ;-)<P>Verder nog een opmerking ivm de software op de receivers zelf: geloof mij, "ze" zullen er ook alles aan doen om enkel maar legale kaarten te laten werken en al de rest niet!!!<P>"Ze" zijn ook niet dom en kennen deze en andere sites waar de kaartjessoftware op staat ook wel en geloof me dat "daar" ook volop goldwafertjes geprogd worden om "hun" receiversoftware aan te passen... via de fabrikanten...<P>Misschien een tip voor diegenen waarbij de kaartjessoftware niet werkt: doe gerust een post, maar specifier duidelijk op welk systeem met welke versie software en welke versie CAM je werkt... geef ook info omtrend de manier waarop je je kaartjes geprogd hebt, i.e. met welke programmers/software.<P>Zodus, geen onnodige beschuldigingen en verwijten... hier wil men iets opsteken en van beschuldigingen aan andere posters of programmeurs wordt men zeker niet wijzer!!!<P>Toch vriendelijke groet ;-) aan IEDEREEN!!!<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gisteren ook heel veel files voor mijn <BR>seca receiver strong SRT8000H uitgeprobeerd en kon meestal niet eens de FTA programmas zien.<P>Wie heeft en werkende hex-file voor de PIC 16F84-04 op een SMD wafer kaart, om het strong SRT 8000H aan het werken te krijgen ?<P>PIPO schrijft af en toe over deze receiver.<P>Kan iemand a.u.b. mij een werkend PIC-file voor de strong SRT8000H naar<BR>hennesk_2000@yahoo.com toemailen.<P>Sorry voor mijn slecht Nederlands<P>bij voorbaat bedankt voor alle hulp<P>Hennes

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb vandaag zelf door veel lezen in meerdere boards een oplossing voor mijn probleem gevonden. Omdat ik een SMD wafer kaart heb, moet ik naar het programmeren de 2 linker contactjes van de kaart met plakband<BR>isoleren.<P>Het hex-file msp_1706.zip van 17.06.00 met het 082000.bin keyfile uit SecaAugust.zip van 16.07.00 maar ook ziccoauto08y2k.zip van 31.07.00 werken meteen. Het file gold_strong.zip van 02.06.00 heeft echt <BR>een fout.<P>Omdat ik nu nog meer over mijn seca receiver van strong wil weten, wie kan mij tips geven om met een Season2 kaart het uitwisselen van commands en datas tussen de receiver en de smartkaart mee te loggen? Mijn eerste<BR>experiment is mislukt (zelfs een echte Canal+ kaart in het Season2 interface wordt van de strong receiver niet herkent), zou het kunnen, dat ik toch een Season kaart met externe stroom-voeding nodig heb?<P>Hennes<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wou iedereen bedanken wie heeft "gerepled" En ik ben een stuk wijzer geworden alles doet het weer, want het lag een bepaald ding waar je de filetjes mee inlaad en dat was niet goed geconfigureerd. <BR>En je kan er nu alleen de Yoakam files inladen. <BR>Nogmaals bedankt iedereen voor de inf.<P>mzzzl<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...