Ga naar inhoud


klein venster


Busje komt zo

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal

 

Als ik op internet een nieuw venster open, of ik open gewoon explorer, dan wordt dit venster klein geopend. Ik moet dan steeds de "maximaliseren" button aanklikken om een schermvullend beeld te krijgen. Weet een van jullie misschien hoe ik dit kan verhelpen? Dus dat ik steeds een schermvullend beeld krijg bij het openen van een nieuw venster.

 

Alvast bedankt!!

 

Gr. Remi

.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Rechts klikken op het icontje, en dan bij "properties/eigenschappen" kies je de optie "run/uitvoeren" en dan daar de waarde instellen op gemaximaliceerd.

 

Het openen van een nieuw verster heeft de grote van de laatste gebruikte venster. dus als je het venster over het gehele scherm uitrekt (niet maximaliceren) en dan de browser afsluit en weer opend dan houd hij dit vast.

en dan wordt hij de volgende keer weer zo geopend.

Groetjes,

Gerard (GTB)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Open een IE venster, maximaliseren en dan sluiten (kruisje)

 

Als je nu IE opnieuw opent gaat het 9 van de tien keer goed.

 

Andere optie is IE openen, boven/onder links/rechts uitrekken en dan sluiten (kruisje)

Probeer eerst de bovenste optie.

 

Komt vaak door pop-ups die je standaardwaarden overschrijven.

 

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar als je dan rechtsklikt op een link en dan zegt open in nieuwe vesnter krijg je het nog zo klein.

 

Voordat je maximaliseren doet, je venster uittrekken tot die beeldvullend is [color:"red"](dus zonder maximaliseer knop)[/color] en sluit het nu af! Als je nu IE opent krijg je die grote formaat, maximaliseer hem nu met de maximaliseer knop en sluit de venster nu af. Als je IE nu start krijg je de gamximaliseerde venster, als je een link in een nieuwe venster opent krijg je de schermgrote uitgerekte venster. Als je wil dat IE telekns gemaximaliseerd opstart de laatste van de openstaande vesnters altijd even maximaliseren als ie dat nog niet is voor het afsluiten.

 

[color:"red"]Let op dat er altijd slechts één venster open stat tijdens het uitvoeren van bovenstaande handelingen!!!! [/color]

*** Humax 5400Z Loader H2.08 TOH 3.4_HoT EMU 10.0 Triax 110 STAB 120HH ***

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...