Ga naar inhoud


veranderen van pakket


Gast

Aanbevolen berichten

hoi

 

ik heb heden het setop pakket van cd ik zou deze naar familie pakket willen verhogen ga ik nu het volledige fam pakket moeten betalen of wordt de reeds betaalde 30 euro voor het set top pakket in mindering gebracht.kan ik deze verandering van pakket zonder problemen vanuit belgie doen zo ja,welk e mail adres geef ik dan in

 

met dank

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
hoi

ik heb heden het setop pakket van cd ik zou deze naar familie pakket willen verhogen ga ik nu het volledige fam pakket moeten betalen of wordt de reeds betaalde 30 euro voor het set top pakket in mindering gebracht.kan ik deze verandering van pakket zonder problemen vanuit belgie doen zo ja,welk e mail adres geef ik dan in

met dank


Die 2.50 per maand zit bij het fam.pakket inbegrepen,maar ze laten je bv.wel opnieuw activerings kosten betalen,volgens mij kun je gewoon via internet vanuit belgie varanderen van pakket,weet het niet zeker.
suc6 Henk.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorige week nog voor een kennis het Fam.pakket aangevraagd vanuit België via het internet. Na een paar uurtjes bleek alles al aangepast te zijn. Heb wel voor alle zekerheid alles aangevraagd via een hotmail adres.

Succes!!!

We are all born wet and naked

 

Topfield HSCI7710 orig.CDCam, Diablocam, VisiosatBigsat Canal+kaart met Entertainment HD pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...