Jump to content

Time-Setup

Guest

Recommended Posts

Hallo,<P>Een tijdje geleden is er door een "deskundige" o.a. DVB2000 "geimplementeerd" in mijn Nokia Mediamaster 9500 (Irdeto). Allemaal heel leuk, maar ik constateer nu dat het klokje van mijn decoder 2 uur achter loopt !!! Kan iemand mij adviseren wat te doen: want dit is m.i. behoorlijk irritant !!!

De tijd kun je zelf instellen:<P>Menu 9-A-8:<P>+/- clock +2 (Zomertijd) of<BR>+/- clock +1 (Wintertijd).<P>Als je het zo instelt zou de tijd goed moeten zijn.<P>vr.gr. charel.

In menu guide-9-A-8-5 kun je de klok verzetten in hele uren en tevens -4 finetunen in minuten. Download ergens een manual, anders kom je maar achter een klein gedeelte van de mogelijkheden.<P>MTB<P>------------------<BR>

Ja ik weet het, ik ben echt een ******aar... Maar de A-toets zie ik niet zitten op m'n remote !!! Welke toets moet ik gebruiken als zijnde de A-toets ?!?<P>Sorry voor het ongemak !!!

gewoon ergens zo'n dvb2000 pdf file downloaden, weet je ook meteen waar de b toest zit, als je hem nodig hebt.<P>------------------<BR>Greetings: Johan

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.