Ga naar inhoud


Kanalen / Programmering


Gast

Aanbevolen berichten

Kan iemand mij vertellen waar ik de vaste programmering kan vinden van de eerste 250 kanalen?<BR>En de daarop volgende 750?<P>Ik hoop dat iemand dit weet te vinden, is wat makkelijker zoeken.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik weet niet of ik verkeerd begrepen word, maar het "enigste" wat ik zoek is een lijst waar alle kanalen op staan die je ontvangt via de astra sat.<P>In de volgorde zoals die ze zelf vind, van de eerste 250 heb ik een lijst. Nu wil ik die andere ook op papier hebben.<BR>Zodat ik makkelijk een kanaal kan vinden.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is een frequentie lijst en dat zoek ik niet. <BR>Ik wil een lijst hebben waarin ik kan vinden als ik discovery wil kijken welk kanaal dat is. en dat ik niet 999 kanalen moet langs zappen.<BR>Het schijnt nogal moeilijk te zijn, kent iedereen al die kanalen uit hun hoofd?<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

aangezien 99% van de schotelbezitters geen standaard lijst in de tuner heeft zitten, zal zo'n lijst als jij bedoelt er wel niet zijn, je deelt ze naar eigen inzicht in.<P>------------------<BR>Greetings: Guppie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...