Ga naar inhoud


Nieuwe Plugin voor Ondertitels


Gast Weaxle

Aanbevolen berichten

Ik weet dat het mogelijk is om met DrTic een Ondertiteling weer te geven. Maar wat het vervelende is is dat je iedere keer op internet moet gaan zoeken naar een ondertitel bestand. is hier voor een mogelijkheid om een plugin te maken die dit ver makelijkt om bij voorbeeld EPG data uit telezen en aan de hand daar van een bestand te downloaden.

 

maar zou ook met een PPanel kunnen in PLI Diamnond om een bestand te downloaden met ondertitels voor Taq of eventueel andere zenders.

 

z'n PPanel zou ik zelf in elkaar kunnen zetten maar een Plugin schrijven zo ver ben ik nog niet op de droomdoos.

 

misschien dat iemand anders wat kan met dit idee. zal ff kijken wat ik kan doen met PPanel het nadeel is dan dat er weer een manuele aktie vereist is die de ondertitles online zet.

 

weet iemand waar je een programma gids kan krijgen voor Taq en eventueele andere zenders

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 356
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

inderdaad bulzz tekst is om automatisch ondertitels weer te geven.

zo kan je door de pmt code van de betreffende zender en de txt pagina nummer in het config file te zetten automatisch ondertitels zoals echte ondertitels bij film bv op rtl 4

dit werkt goed bij extreemsport op de astra en dan de franse zender.

nl ondertitels zitten namelijk op txt pagina 888.

nu zo'n 2 jaar geleden waren er geloof ik imgage waarvan ze helaas niet stabiel liepen die inderdaad ondertitels downloaden van het internet

geloof dat peter pan / mister x er zo eentje had

helaas liep de ontvanger bij mij meteen vast bij eerste ondertitel regel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar hier door ben je wel afhankelijk van teletext en bij de meeste zenders heb je geen nederlandse ondertiteling met teletext. en de meeste films op RTL4 hebben standaard nederlandse ondertiteling.

 

dus heb je het met Taq geen ondertiteling mede omdat het geen teletext heeft en het moet maar in het nederlands beschikbaar zijn??

 

nu loop drTic heel erg stabiel maar nu elke keer op internet te gaan lopen zoeken naar ondertitels is erg irritand.

 

dus ergens centraal de ondertitels opslaan voor de films van deze maand. die kunt downloaden via een PPanel in PLI.

 

dus dacht ik kan het niet automatisch dus ik dacht aan een Plugin/Script die de ondertitels automatich/manueel download. zodat je voor taquillia altijd nederlandse ondertiteling heb.

 

dus ik sta open voor iedeen.

 

btw waar kan ik een programma vinden voor de films van de aankomende maanden op de taq's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is niet veel maar hiet is een begin idd Taq's

 

extensie wijzigen in xml en plaatsen in /var/etc/ppanels

 

als iemand nog iddeen heeft ik hoor het wel

 

of locaties heeft waar programma gidsen staan voor film kanalen

 

zoek ook nog hulp bij het vinden van de subs voor bijvoorbeeld Cine 1 2 3 en de rest

1076882-subtitles.xml.zip

Link naar reactie
Delen op andere sites

de Taq's zijn nog wel te doen in je eendje maar de rest ik weet namelijk niet of ze vaak van film wisselen heb ik geen idee van maar zoals ik hiet nu zie best vaak.

 

ook belangrijk is dat ie niet de directory opschoond dus ze blijven er instaan als ik meer aangelevert krijg zou ik bijvoorbeeld van een bepaalde datum kunnen verwijderen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de ondertitels op de dreambox nooit verwijderd mogen worden door de tarball.

De tarball die jij beschikbaar stelt, kan je natuurlijk wel opschonen door oudere films eruit te halen.

Je zou ook een extra tarball kunnen maken met oudere films.

 

Misschien dat je vóór het downloaden, aan kan geven wat er in de ball zit.

(Net zoals de voorbeeldskins, eerst kijken, dan pas halen)

 

Kan je weer fijn spelen met die XML!

Gtz. Martje B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...