Ga naar inhoud


Wie helpt mij tegen een geringe vergoeding ?????


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben net in het bezit van een Humax IRCI 5400.<P>Hierbij heb ik gekocht een Aston interface v1.03 en tevens 2 x maal de Pic card 16c84 met de 24lc16b nu ben ik al twee dagen opzoek naar een zoals sommige zeggen een nieuwe programmer welke de twee aparte programmers overbodig maakt. Deze is dus moeilijk te krijgen zeker als je ook niet weet hoe deze heet ???<P>Mijn vraag is of iemand in de omgeving van Den Haag tijdelijk kan helpen met het programeren van de 2 pic cards met SECA en IRDETO software middels een JDM en Phoenix programmer of die nieuwe programmer zodat ik alvast kan genieten van al die mooie SAT channels.<P>Dit hoeft uitraard niet kosteloos te gebeuren. De chips zitten vast op de kaart wel te weten dat maakt het zo moeilijk als ik het goed heb begrepen.<P>Mvg MQ<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Begrijp ik het goed dat je met deze Mini Millennium programmer alles kan programeren.<BR>En dat voor nog geen 60 Euro ???<P>Mvg MQ<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by lorisdam:<BR><B>kijk hier maar eens <A HREF="http://www.keycard.dk" TARGET=_blank>http://www.keycard.dk</A> ga dan even naar je goede land en die kaartje die jij hebt zijn niet zo moeilijk <P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al eens met een Goldprogrammer gewerkt?? werkt fantastisch en maakt zowel Jdm als Phoenixprogrammer overbodig,alles programeerbaar met één en dezelfde programmer.<BR>Wil zeker geen reklame maken maar kijk eens naar de advertentie van **** in de Satelitte FSW.<P>LocoMotion<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

als het goed is stond er ook de phoenix III waar je jou piccaardje mee kunt proggen maatje gebruikt hem goede ervaringen en gold waar de vorige persoon het over had werkt ook goed zelf werk ik nog steeds met phoenix en jdm kan ik het beter uit elkaar houden alleen lastig met wisselen<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar nog geen persoon gevonden bij mij in de buurt die mij nu even zou willen helpen.<P>Mvg MQ<P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Magnifique (edited 04 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks LocoMotion,<P>Is Fl 180,-- / Bef. 3295,-- een goede prijs voor deze programmer. Ik zie inderdaad veel goed nieuws over deze programmer op het web.<P>Mvg MQ<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by LocoMotion:<BR><B>Al eens met een Goldprogrammer gewerkt?? werkt fantastisch en maakt zowel Jdm als Phoenixprogrammer overbodig,alles programeerbaar met één en dezelfde programmer.<BR>Wil zeker geen reklame maken maar kijk eens naar de advertentie van **** in de Satelitte FSW.<P>LocoMotion<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks lorisdam,<P>Maar waar kan ik deze vinden ik heb op een paar sites gekeken maar kan deze niet vinden.<P>Mvg MQ<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by lorisdam:<BR><B>als het goed is stond er ook de phoenix III waar je jou piccaardje mee kunt proggen maatje gebruikt hem goede ervaringen en gold waar de vorige persoon het over had werkt ook goed zelf werk ik nog steeds met phoenix en jdm kan ik het beter uit elkaar houden alleen lastig met wisselen<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P>------------------<BR><p>[This message has been edited by Magnifique (edited 04 August 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeden dag heb ook de<BR>[Humax IRCI 5400.<BR>en de goldprogrammer werkt goed op de humax<BR>zowel irdeto als seca.<BR>ik woon in de buurt van gouda.<BR>kan eventueel wel helpen.<BR>Mvgr Herman.,<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

gold prograamer hebben jullie geld te veel<BR>een vp2 kost 90 gulden en kan piccards goldcards losse eeprom en de multichoce kaart<BR>lees de faq en je weet hoe het werkt<P>mensen geven veel te veel voor die shit<BR>als je hem zelf wilt bouwen kan dat ook dus zeg het maar<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens ..Jongens<P>waarom al die moeite <BR>het staat toch allemaal netjes beschreven hoe je een kaartje moet proggen tevens staat er ook overal waar en hoe je aan een programmer kunt komen .....<P>goed lezen in de diverse topics daar zijn ze voor .<BR>Als er niemand meer de moeite neemt om eens goed te lezen TJA het is toch vakantie tijd dus is er geen haast ....<P>lees eens wat meerder topics door en je vind de antwoorden op al je vragen <BR>welke programmer <BR>waar kan ik hem kopen <BR>hoe moet ik programmeren <BR>enz enz <BR>iedereen heeft de tijd genomen om alles te lezen en er is nog niemand geweest die er de handdoek in de ring heeft gegooid<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...