Gast Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Ik ben nu al 1 tot 2 weken bezig mijn @sat9500 aan de gang te krijgen. Dit alles wil mij niet lukken. Ik heb momenteel 1 of ander kaon firmware erin + x-cam . Zelf hier valt het beeld vaker weg en zie ik telkens:"Initialising Cam" in beeld. Mijn vrouw wordt er moe van. Is er iemand die voor een kleuine vergoeding misschien iets voor mij kan betekenen. Zelf woon ik in Landgraaf en apperaat kan eventueel opgestuurd worden.
mteam Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Waarom eigenlijk met een cam werken als de emulatorsoft gewoon perfect werkt . Wat staat er voor het ogenblik bij systeeminformatie ? Groetjes Danny
Gast Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Bij systeeminformatie staat Xtreme U-CAS . s/w v01.55.09 H/W v13.42.65 Loader v01.01.02 . Hij heeft het inderdaad altijd goed gedaan zonder extra CAM. Ik krijg niet meer de originele firmware erin gezet (laat staan dat ik hem kan vinden v13.41.65) Daarom heb ik andere software erin gezet. Daarom ook dat ik vraag of iemand hem tegen betaling weer kan maken als voorheen. Kijk op pagina 3: @sat9500 L1.12 --> geen beeld --> hoort er ook bij Ik word er echt zo gek van dat ik indien deze niet (goedkoop) gerepareerd kan worden ik een nieuwe receiver koop.
Gast Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Niemand die mij kan voorzien van een firmware? (origineel die ik in de 2sat kan plaatsen)
Gast Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 als je een oplossing vind weet het me te zeggen ook z'n probleem
mteam Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Je hebt dus blijkbaar een cas 2 - 13 41 65 omgezet naar een cas 3 - 13 42 65. Op zichzelf geen probleem. Met loader 1.1.2 moet dat lukken. Als je bij cas interface gaat kijken wat zie je daar dan staan ? Is het zo dat je ook op de vrije zenders geen beeld meer hebt ? Groetjes Danny
leo1949 Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 Kijk hier ook maar even want dit gaat ook over een atsat 9500 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1077762 Dan weet je gelijk ook de naam van het bestandje wat je nodig hebt namelijk dsc-911UZ. Groetjes Leo Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
Gast Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 Mteam --> bedankt voor de reactie. Mijn @sat deed helemaal niets. De KUP software gaf een melding (volgens mij) hardware unknown bij het uploaden van de nieuwere firmware. Nadat ik alles had geupdate bleef steeds L1.12 in display van de receiver staan. Verder deed hij niets meer, vandaar dat ik andere software erin gezet heb.
Gast Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 Leo1949, Ik weet het niet zeker maar volgens mij heb ik dit ook al geprobeerd. Ik zal vanavond of morgen nog eens proberen wat jij schrijft. Voor zover bedankt al iedereen voor jullie reacties.
Gast Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 even een bericht na gelaten op een ander forum meschien heb ik daar geluk al eens geprobeerd met de stroom er volledig uit te halen het schijt ook te gaan
Gast Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 Beste leo1949 , Ik heb de ksc erop gezet en nu heb ik in het display EAIn . Doet nu helemaal niets meer. Toch bedankt.
Gast Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 'EAin' betekend Easy installation. Dan kun je eens proberen of je met een coax wel beeld hebt. Dus ipv. deco middels scart verbinden met Televisie maar met coax op kabel tv ingang. Dan even zoeken tot je beeld hebt (veelal AV kanaal/ video kanaal). Dan even de instellingen naar keuze instellen en vooral scart output op RGB zetten. suc6. Gr. sat-aan
mteam Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 Ziet er goed uit. Sluit je ontvanger even aan de tv met de bovenste scart en zet je tv met de afstandsbediening op av. Je zal de menu van het toestel te zien krijgen. Taalkeuze maken en laten scannen en je bent vertrokken. Gr Danny
Gast Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 Sat en M, Ik zal dit alles morgen proberen. Ik wil het apperaat in ieder geval werkend hebben. Bedankt, ik laat het nog weten.
Gast Geplaatst: 2 februari 2006 Geplaatst: 2 februari 2006 Citaat: 'EAin' betekend Easy installation. Dan kun je eens proberen of je met een coax wel beeld hebt. Dus ipv. deco middels scart verbinden met Televisie maar met coax op kabel tv ingang. Dan even zoeken tot je beeld hebt (veelal AV kanaal/ video kanaal). Dan even de instellingen naar keuze instellen en vooral scart output op RGB zetten. suc6. Gr. sat-aan beste Leo1949 als deze lukt waar kan deze de ksc afhalen of hier eens zetten als een bijlage zou ook een deze proberen heb ook hetzelfde probleem
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen