Ga naar inhoud


DVB loader - settings weg !


Gast

Aanbevolen berichten

Heb met DVB edit, via upgrade firmware een nieuwe versie willen wegschrijven. Nu knippert het display met "B2.00UnS". Nu weet ik het niet meer ! Wie helpt mij om dit te herstellen. Tips, faqs en advies zeer gewenst ! Een echte beginner dus !<BR>Bedankt.<BR><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er is ook een methode met Transbox Pro, zonder dat je een BDM interface nodig hebt. Ik kan de beschrijving hiervan niet zo gauw meer terugvinden, maar het is regelmatig aan bod gekomen in de 'overflow' discussie forums op de offieciel DVB2000 site. (maar deze zijn nu gesloten, helaas)<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in het display B2.00Uns hebt staan is de bootloader nog gewoon aanwezig alleen is de overige besturingssoft. weg , dit is inderdaad niet meer via de serieele poort te doen en alleen op te lossen via de bdm interface.<BR>Veghel is niet echt in de buurt maar mocht het probleem nog niet zijn opgelost en je hebt zin om deze kant op te rijden , wil ik het wel voor je doen.<P>------------------<BR>edited by Tech smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...