ae-sat Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 ik heb nieuwe keys geladen in mijn humax 5400z irci, maar wat heb ik nu meer dan zonder die keys? welke zenders sorry, maar ben nieuw hier, dus vandaar deze vraag. nee ik ga niet zeggen waar en hoe ik er aan kom! mzzl aesat
guykers Geplaatst: 1 februari 2006 Geplaatst: 1 februari 2006 @ ae-sat Allereerst welkom op dit board. Daar jij sleuteltjes in de humi geplaatst hebt, ga ik ervan uit dat jouw 5400Z gepatch is. Hij is dus nu een 5400 geworden. Hou daar rekening mee met eventuele FW updates. Als je een goede sleutelbos gevonden hebt, kun je nu tijdelijk op de asta 1 (19.2gr) kijken naar het D+ pakket (spaans met org toon) Tevens zijn op de Hotbird (13.0) diverse Franstalige kanalen open, alsook de nederlandse eurosport en spice. kijk ook eens in de andere fora over coderingen nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
ae-sat Geplaatst: 1 februari 2006 Auteur Geplaatst: 1 februari 2006 bedankt voor de reactie, ik heb astra en hotbird, en inderdaad een heleboel kanalen, jammer is dat ik de astra-hotbird lijst eerts moet veranderen (satellieten wissellen) en inderdaad is mijn hummie gedowngrade naar een humax 5400 met loader 2.08. als iemand mij een naam kan geven van een zender die ik nu meer heb dan voor de key-update, dan hoor ik dat graag. mzzl
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen