Jump to content

wie heeft een handleiding voor nokia 9500 na dvb 2000 installatie

Guest

Recommended Posts

wat bedoel je met de tijd <BR>heb je een nokia 9500 met dvb 2000<BR>en wanneer je deze uitschakeld bedoel je dan de tijd die je ziet lopen <P>volgens mij is deze niet meer te veranderen ben zelf ook erg lang bezig geweest en heb de gehele instellingen van het menu veranderd <BR>moest op een gegeven moment maar even opnieuw een setting in voeren want had meer problemen <P>nu draait alles weer perfekt maar mijn tijd wanneer deze uitgeschakeld is loopt niet <BR>gelijk<BR>misschien dat er iemand er wel wat op gevonden heeft ....<P><P>------------------<BR>

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Robert_nl:<BR><B>Manual DVB2000 is te downloaden vanaf: <A HREF="http://www.rehtec.com/zip/dvb20men.zip" TARGET=_blank>http://www.rehtec.com/zip/dvb20men.zip</A> <P>veel succes.<P>Robert<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>hi bedankt<BR>ik hoop dat ik hiermee weer alles op orde krijg<BR>gr Knoebelejoep<P><P>------------------<BR>

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Guppie:<BR><B>Voor de tijd is: menu 9-A-8<BR>maar wat ligt er allemaal door elkaar ?<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>De knoppen die ik op de afstandbediening hebben een andere functie gekregen alleen volume is het zelfde gebleven<P>gr knoebelejoep<P><P>------------------<BR>

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by rico:<BR><B>wat bedoel je met de tijd <BR>heb je een nokia 9500 met dvb 2000<BR>en wanneer je deze uitschakeld bedoel je dan de tijd die je ziet lopen <P>volgens mij is deze niet meer te veranderen ben zelf ook erg lang bezig geweest en heb de gehele instellingen van het menu veranderd <P>Ja de tijd als de tuner uit is is ook verkeerd maar ook de tijd bij bij de programma info<P>gr. knoebelejoep<BR>moest op een gegeven moment maar even opnieuw een setting in voeren want had meer problemen <P>nu draait alles weer perfekt maar mijn tijd wanneer deze uitgeschakeld is loopt niet <BR>gelijk<BR>misschien dat er iemand er wel wat op gevonden heeft ....<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.