Ga naar inhoud


wie heeft een handleiding voor nokia 9500 na dvb 2000 installatie


Gast

Aanbevolen berichten


wat bedoel je met de tijd <BR>heb je een nokia 9500 met dvb 2000<BR>en wanneer je deze uitschakeld bedoel je dan de tijd die je ziet lopen <P>volgens mij is deze niet meer te veranderen ben zelf ook erg lang bezig geweest en heb de gehele instellingen van het menu veranderd <BR>moest op een gegeven moment maar even opnieuw een setting in voeren want had meer problemen <P>nu draait alles weer perfekt maar mijn tijd wanneer deze uitgeschakeld is loopt niet <BR>gelijk<BR>misschien dat er iemand er wel wat op gevonden heeft ....<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Robert_nl:<BR><B>Manual DVB2000 is te downloaden vanaf: <A HREF="http://www.rehtec.com/zip/dvb20men.zip" TARGET=_blank>http://www.rehtec.com/zip/dvb20men.zip</A> <P>veel succes.<P>Robert<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>hi bedankt<BR>ik hoop dat ik hiermee weer alles op orde krijg<BR>gr Knoebelejoep<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by Guppie:<BR><B>Voor de tijd is: menu 9-A-8<BR>maar wat ligt er allemaal door elkaar ?<P></B><HR></BLOCKQUOTE><BR>De knoppen die ik op de afstandbediening hebben een andere functie gekregen alleen volume is het zelfde gebleven<P>gr knoebelejoep<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR>Originally posted by rico:<BR><B>wat bedoel je met de tijd <BR>heb je een nokia 9500 met dvb 2000<BR>en wanneer je deze uitschakeld bedoel je dan de tijd die je ziet lopen <P>volgens mij is deze niet meer te veranderen ben zelf ook erg lang bezig geweest en heb de gehele instellingen van het menu veranderd <P>Ja de tijd als de tuner uit is is ook verkeerd maar ook de tijd bij bij de programma info<P>gr. knoebelejoep<BR>moest op een gegeven moment maar even opnieuw een setting in voeren want had meer problemen <P>nu draait alles weer perfekt maar mijn tijd wanneer deze uitgeschakeld is loopt niet <BR>gelijk<BR>misschien dat er iemand er wel wat op gevonden heeft ....<P></B><HR></BLOCKQUOTE><P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...